کد خبر: 31151
تاریخ انتشار: جمعه, 28 مهر 1396 - 13:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان ویژه کودکان و نوجوانان در هشتگرد البرز

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی مهستان شهر جدید هشتگرد ساوجبلاغ، میزبان نشست کتاب‌خوان کودک و نوجوان با حضور اعضای فعال و کتابخوان بود.
نشست کتاب‌خوان ویژه کودکان و نوجوانان در هشتگرد البرز

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز، به همت مسئول کتابخانه عمومی مهستان شهر جدید هشتگرد ساوجبلاغ، نشست کتاب‌خوان ویژه کودکان و نوجوانان با حضور جمعی از اعضا و شهروندان، شش عنوان کتاب خواندنی را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت.

در ابتدا معصومه اهدائی کتاب «حضرت حسن بن علی(ع)» اثر مهدی وحیدی صدر از انتشارات براق با موضوع دین را به اشتراک گذاشت. ثمین سید علی‌خانی نیز کتاب «پادشاه کوتوله و چهل دردسر» به قلم مهدی میرکیانی نشر محراب قلم با موضوع ادبیات را به حاضرین معرفی کرد. سومین معرفی کننده گلشید صبوری بود که  کتاب «وقتی هورتون صدای هو شنید» اثر زیوس از نشر فندق با موضوع ادبیات را با علاقه‌مندان به‌اشتراک گذاشت.

در ادامه هلیا منصور فلاح کتاب «موشی که شاه شد» به نویسندگی ویلی فرمان از انتشارات نقد قلم با موضوع ادبیات را به حاضرین معرفی کرد. اسرا حیدری نیا نیز پنجمین معرفی کننده نشست بود که کتاب «جوجه اردک زشت» اثر هانس کریستیان اندرسن منتشر شده توسط انتشارات خانه ادبیات با موضوع ادبیات را معرفی کرد. فرین حجابی ششمین معرفی کننده این نشست بود که کتاب «فدک و نشانه‌های حقیقت» اثری از محسن قدسی پور از انتشارات براق با موضوع دین را به اشتراک گذاشت.

در پایان این نشست نیز به معرفی‌کنندگان کتاب با اهدای لوح و هدیه‌ای به‌رسم یادبود تقدیر شد.

گفتنی است سلسله نشست‌های کتاب‌خوان باهدف بهره‌مندی علاقه‌مندان کتابخوانی و تمامی اقشار جامعه از کتاب در کتابخانه‌ها و مدارس برگزار می‌شود. در این جلسات کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و سایر علاقه‌مندان به معرفی کتاب‌های خوانده‌شده خود می‌پردازند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: