کد خبر: 31201
تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 مهر 1396 - 15:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست بررسی وضعیت کتابخانه شهر رود زرد خوزستان برگزار شد

منبع : لیزنا
 نشست بررسی وضعیت کتابخانه شهر رود زرد با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان رامهرمز برگزار شد.
نشست بررسی وضعیت کتابخانه شهر رود زرد خوزستان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، نشست بررسی وضعیت کتابخانه شهر رود زرد با حضور فرماندار و مسئولین این شهر در کتابخانه عمومی نام‌آوران تشکیل شد.

امین قنواتی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رامهرمز با اعلام این خبر گفت: یکی از مصوبات سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی، بررسی مسائل و مشکلات کتابخانه نام‌آوران رود زرد بود که با تشکیل این نشست مشکلات این کتابخانه موردبررسی قرار گرفت.

قنواتی ادامه داد: کتابخانه رود زرد تنها مرکز فرهنگی است که اقشار مختلف این منطقه از خدمات آن استفاده می‌کنند؛ دوری کتابخانه از محل زندگی مردم، کمبود منابع کمک‌درسی برای دانش آموزان، نبود مسیر آسفالت و مشکل انشعابات گازی از اصلی‌ترین مسائل این کتابخانه است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رامهرمز ادامه داد: در این نشست مقرر شد زمینی با مساحت استاندارد از سوی شورای اسلامی و بخشداری شهر، جهت احداث کتابخانه در اختیار کتابخانه‌های عمومی شهرستان قرار گیرد.

قنواتی ادامه داد: تخصیص ۴۶ میلیون ریال برای خرید منابع کمک‌درسی توسط نماینده مجلس شورای اسلامی، بخشدار و دهیار؛ کمک نقدی به کتابخانه؛ نصب انشعاب رایگان توسط اداره گاز؛ تهیه جوایز فرهنگی توسط فرمانداری؛ تکمیل زیرسازی جاده منتهی به کتابخانه؛ تهیه و نصب سه تابلوی راهنمای کتابخانه در سطح روستا از دیگر مصوبات این نشست بود.

 

 گفتنی است، بخش رود زرد رامهرمز با جمعیتی بالغ‌بر ۴ هزار نفر یکی از مناطقی است که بیشترین جمعیت عشایر را در خود جای داده است؛ این منطقه با قول همکاری مسئولین و خیرین در آینده‌ای نزدیک، صاحب کتابخانه سیار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: