کد خبر: 31662
تاریخ انتشار: شنبه, 27 آبان 1396 - 09:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهدای خون جمعی از کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز به آسیب‌دیدگان مناطق زلزله‌زده

منبع : لیزنا
 در پی زمین‌لرزه دلخراش شب گذشته در مناطق غربی کشور، مدیرکل و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان البرز با حضور در مرکز انتقال خون شهرستان کرج، خون اهداء کردند.
اهدای خون جمعی از کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز به آسیب‌دیدگان مناطق زلزله‌زده

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، در پی زمین‌لرزه دلخراش شب گذشته در مناطق غربی کشور و اعلام نیاز سازمان انتقال خون کشور برای تأمین نیازهای خونیِ آسیب‌دیدگان مناطق زلزله‌زده، ‌ جمعی متشکل از مدیرکل و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان البرز صبح امروز دوشنبه بیست و دوم آبان‌ماه با حضور در مرکز انتقال خون شهرستان کرج، خون اهداء کردند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح ضمن تسلیت به مناسبت درگذشتِ جمعی از هموطنان در جریان زلزله شب گذشته در غرب کشور گفت: از تمامی همکارانم در کتابخانه‌های عمومی استان البرز دعوت می‌کنم در این عمل خداپسندانه شرکت کرده و با حضور در مراکز انتقال خون نسبت به اهدای خون و پلاسما به هموطنان عزیز زلزله‌زده اقدام کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: