کد خبر: 31738
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 آبان 1396 - 10:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیوارهای کتابخانه مرکزی ارومیه با نقاشی کودکان جان گرفت

منبع : لیزنا
 به همت کتابخانه مرکزی ارومیه، مسابقه نقاشی با حضور کودکان عضو کتابخانه برگزار شد.
دیوارهای کتابخانه مرکزی ارومیه  با نقاشی کودکان جان گرفت

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، نرگس فرح‌بخش رئیس کتابخانه مرکزی ارومیه گفت: در چهارمین روز از هفته کتاب، کودکان لحظاتی به یاد ماندنی را با کمک نقاشی در کتابخانه تجربه کردند.

رئیس کتابخانه مرکزی افزود: ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، فرصت خوبی بود تا کودکان حضوری متفاوت را در کتابخانه تجربه کنند و روحیه انس با کتابخانه با استفاده از نقاشی مشترک تقویت شود.

فرحبخش ادامه داد: ثبت خاطره‌ای شاد از کتابخانه در ذهن کوکان، راهکار خوبی برای جذب این گروه به کتابخانه است و طرح "باهم دنیایی شاد بکشیم" به همت کتابداران بخش کودک اجرا شد تا توجه خانواده‌ها و کودکان به موضوع ارزشمند کتابخوانی با استفاده از نقاشی جلب شود.

 

وی اظهار کرد: اجرای نشست‌های قصه‌گویی، جمع‌خوانی، نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای و نشست کتاب‌خوان ویژه کودکان، آموزش فلسفه برای کودک، آموزش شیوه­های قصه‌گویی برای مادران و بازدیدهای مدارس ابتدایی از دیگر فعالیت‌های بخش کودک کتابخانه مرکزی در ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: