کد خبر: 32088
تاریخ انتشار: یکشنبه, 19 آذر 1396 - 22:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار نماینده شفت و فومن با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان

منبع : لیزنا
نماینده مردم شهرستان شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با وی دیدار و در خصوص رفع موانع و مشکلات کتابخانه‌های عمومی استان گفتگو کرد.
دیدار نماینده شفت و فومن با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان، نماینده مردم شهرستان شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با وی دیدار و در خصوص رفع موانع و مشکلات کتابخانه‌های عمومی استان گفتگو کرد.

در این دیدار هادی نوری با ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های دو شهرستان فومن و شفت از همکاری مدیران این شهرستان‌ها خبر داد و گفت: با همکاری فرمانداری و شهرداری شفت، مشکل نبود کتابخانه مرکزی در این شهرستان به‌زودی رفع خواهد شد؛ اما فومن کماکان فاقد کتابخانه مرکزی است.

وی در ادامه خواستار تعامل و همکاری دستگاه‌های مربوطه در خصوص واگذاری زمینی جهت احداث کتابخانه‌ای مستقل برای شهرستان فومن شد.

در این دیدار حجت‌الاسلام افتخاری از وجود اراده مشترک برای حل مشکلات دو شهرستان خبر داد و با مهم دانستن امر مطالعه و کار کتابخانه‌ها، راه‌حل‌هایی برای گشایش کتابخانه مرکزی در شهرستان فومن ارائه داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: