کد خبر: 33157
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 بهمن 1396 - 14:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد به دیدار خانواده شهدا رفت

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و جمعی از کارشناسان این اداره کل، روز پنجشنبه ۱۹ بهمن با حضور در منزل ۴ تن از شهدای سرافزار شهرستان یزد، به مقام والای این شهیدان ادای احترام کردند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد به دیدار خانواده شهدا رفت

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در این دیدارهای صمیمی که رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد و نمایندگانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه الغدیر استان حضور داشتند، رقیه دوست فاطمی‌ها، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، فرارسیدن سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به خانواده شهدا و یادگاران این عزیزان تبریک گفت.

در این دیدارهای جداگانه که با حضور در منزل شهیدان حبیب‌الله رضایی، جابر کریمی، علی‌اکبر پنبه‌زاده و محمدحسین میرزا زاده صورت گرفت، والدین و همسران شهیدان نیز خاطراتی از این پاسداران دلاور میهن اسلامی، بیان کردند.

گفتنی است، نوزدهم بهمن‌ماه روز «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت» نامگذاری شده و در این روز، مردم و مسئولان به مقام شامخ شهیدان سرافراز ایران اسلامی ادای احترام کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: