کد خبر: 33159
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 بهمن 1396 - 14:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری ۱۲۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی رزن استان همدان

منبع : لیزنا
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رزن از برگزاری ۱۲۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در ایام الله دهه فجر خبر داد.
برگزاری ۱۲۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی رزن استان همدان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، علی‌اصغر توکلی‌تبار رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رزن از برگزاری بیش از ۱۲۰ برنامه در کتابخانه‌های عمومی شهرستان رزن طی دهه فجر خبر داد و اظهار کرد:‌ کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در راستای گرامیداشت دهه فجر برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی و اجرا کرده‌اند.

وی فعالیت‌های ترویجی کتابخوانی را از اصلی‌ترین فعالیت کتابخانه‌های عمومی شهرستان رزن دانست و گفت: برگزاری جشن‌های انقلاب، جشن یک روز با کتاب، نشست‌های کتابخانه‌ای و مدرسه‌ای، مسابقات متنوع فرهنگی و ... از جمله‌ برنامه‌های در نظر گرفته شده طی ایام دهه فجر در شهرستان رزن است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رزن به نشست کتابخوانی با هدف سهیم کردن دیگران در منابع اطلاعاتی اشاره کرد و افزود:  مشارکت سایر ادارات فرهنگی در امر کتابخوانی یکی از روش‌های ترویج کتابخوانی است.

وی با بیان اینکه «کتابخانه‌های عمومی رزن در این راستا اقدام به برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان با همکاری مدارس و سایر ادارات فرهنگی کرده است»، گفت:‌ نشست کتاب‌خوان مشترک با دانشگاه پیام نور و نشست‌های کتاب‌خوان مدرسه‌ای در این راستا برگزار شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: