کد خبر: 33253
تاریخ انتشار: جمعه, 27 بهمن 1396 - 19:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ویژه‌برنامه نقاشی روی پارچه با موضوع «پرچم عزیز کشورم ایران» در تویسرکان همدان

منبع : لیزنا
ویژه‌برنامه نقاشی روی پارچه ۱۰۰ متری با موضوع «پرچم عزیز کشورم ایران» با مشارکت ۲۱۵ نفر از دانش‌آموزان مدرسه شاهد «مریم» در کتابخانه عمومی رضی‌الدین آرتیمانی تویسرکان برگزار شد.
ویژه‌برنامه نقاشی روی پارچه با موضوع «پرچم عزیز کشورم ایران» در تویسرکان همدان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی همدان، اعظم‌السادات موسوی مسئول کتابخانه عمومی رضی‌الدین آرتیمانی تویسرکان، ضمن اعلام خبر برگزاری ویژه‌برنامه نقاشی روی پارچه با موضوع پرچم کشور ایران گفت: این برنامه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور دانش‌آموزان در کتابخانه عمومی رضی‌الدین آرتیمانی برگزار شد.

وی با اشاره به مشارکت دانش‌آموزان مدرسه شاهد «مریم» تویسرکان در این نقاشی گفت: اجرای این برنامه در آستانه چهلمین بهار انقلاب اسلامی ایران با استقبال خوبی از جانب نوجوانان روبه‌رو شد.

موسوی، خاطرنشان کرد: با همکاری خوب آموزش‌وپرورش شهرستان تویسرکان و مسئولان مدرسه شاهد «مریم»، همه ۲۱۵ دانش آموزان این مدرسه در فعالیت گروهی نقاشی روی پارچه ۱۰۰ متری با موضوع پرچم کشور ایران شرکت کردند.

وی بیان کرد: بازدید محمدمهدی مفتح، نماینده مردم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و حبیب مومیوند، فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولان، بخش دیگری از این برنامه بود.

گفتنی است، در پایان این برنامه ضمن نصب نقاشی دانش‌آموزان در ورودی کتابخانه آرتیمانی از خالوند، نقاش برگزیده طرح تقدیر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: