کد خبر: 33261
تاریخ انتشار: جمعه, 27 بهمن 1396 - 20:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

افتتاح کتابخانه واگذاری شهید جمالی روستای بالاجوب صحنه استان کرمانشاه

منبع : لیزنا
به مناسبت دهه مبارک فجر، کتابخانه واگذاری شهید جمالی در روستای بالاجوب شهرستان صحنه با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.
افتتاح کتابخانه واگذاری شهید جمالی روستای بالاجوب صحنه استان کرمانشاه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه، به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر کتابخانه واگذاری شهید جمالی روستای بالاجوب شهرستان صحنه با حضور نورالدین فرزادی پور، فرماندار؛ حجت‌الاسلام الیاسی، امام‌جمعه شهرستان صحنه؛ رجبی، بخشدار دینور؛ یوسف کلهری، شهردار میانراهان؛ بساطعلی نیازی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه و جمعی از اعضای شورای شهر و روستا، دهیاران و مردم روستای بالاجوب صحنه، پنجشنبه ۱۹ بهمن‌ماه افتتاح شد.

فرزادی پور فرماندار صحنه، ضمن تقدیر از زحمات کارکنان اداره کتابخانه‌های عمومی استان و شهرستان صحنه عنوان کرد: افتتاح کتابخانه فرصت مناسبی برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مناطق محروم است.

فرماندار صحنه در ادامه گفت: طرح کتابخانه‌های واگذاری روستایی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشوری، اقدامی در جهت ایجاد تعادل امکانات فرهنگی در شهرها و روستاهاست که موجب بهره‌مندی بیشتر مردم مناطق محروم از مزایای کتابخانه‌های عمومی می‌شود.

وی افزود: امیدوارم این گام بزرگ فرهنگی برای منطقه و مردم این روستا مفید باشد.

بساطعلی نیازی رئیس اداره شهرستان صحنه نیز ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: این کتابخانه به نام شهید «سید محمد جمالی» از اهالی این روستا مزین است که در عملیات مرصاد به شهادت رسیده است.

وی افزود: این کتابخانه با عنایات دبیر کل محترم نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان در روستای بالاجوب به بهره‌برداری رسیده است.

نیازی در ادامه با اشاره به احداث این کتابخانه درپی اجرای طرح ایجاد کتابخانه‌های روستایی در روستاهای بالای هزار خانوار توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، افزود: ساختمان این کتابخانه توسط خیر بزرگوار، غلام سلیمی در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کتابخانه عمومی شهید جمالی حدود ۳ هزار عنوان کتاب و مجله دارد و شامل بخش‌های مرجع، مخزن اصلی، نشریات، کودک و نوجوان، نمازخانه و سالن مطالعه است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: