کد خبر: 33361
تاریخ انتشار: شنبه, 05 اسفند 1396 - 10:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارگاه‌ آموزشی «کودک، کتاب و اندیشه‌ورزی» در تهران

منبع : لیزنا
کارگاه‌ آموزشی «کودک، کتاب و اندیشه‌ورزی» با حضور ‌۲۵ تن از کتابداران استان‌ تهران برگزار شد.
کارگاه‌ آموزشی «کودک، کتاب و اندیشه‌ورزی» در تهران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران، کارگاه‌ آموزشی «کودک، کتاب و اندیشه‌ورزی» با حضور علی پارسانیا، دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت و پژوهشگر بنیاد تربیتی حیات؛ فاطمه سلگی، استاد دانشگاه؛ حجت‌الاسلام اسماعیل آذری نژاد، معاون فرهنگی حوزه علمیه قم و ‌۲۵ تن از کتابداران در سالن جلسات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران برگزار شد.

این نشست با هدف فراگیری مبانی نظری و مهارت‌های عملی حوزه کودک، کتاب و اندیشه‌ورزی برگزار شد و در ابتدای آن علی پارسانیا با نقد و بررسی دیدگاه رایج در تعلیم و تربیت کودک به طرح مباحثی همچون الگوی تربیت کودک در غرب، اهمیت دوران کودکی، تأثیر انگاره ما از کودکی در الگوی تربیتی، مفهوم کودکی در تاریخ غرب و مفهوم کودکی بر اساس رویکرد اسلامی پرداخت. وی در ادامه الگوی مونته سوری را به‌طور موردی بررسی کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: