کد خبر: 33379
تاریخ انتشار: شنبه, 05 اسفند 1396 - 11:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه عمومی شهید مطهری کرمان بازگشایی شد

منبع : لیزنا
 کتابخانه عمومی شهید مطهری شهر کرمان پس از انجام تعمیرات ساختمانی و مقاوم‌سازی بنا، به بهره‌برداری رسید.
کتابخانه عمومی شهید مطهری کرمان بازگشایی شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمان، محمدجواد حسین‌زاده، مدیرکل کتابخانه‌های کرمان ضمن تقدیر از همکاری و مساعدت مسئول کتابخانه و کتابداران در راه‌اندازی مجدد این مرکز فرهنگی گفت: با صرف هزینه ۷۰۰ میلیون ریال برای انجام تعمیرات اساسی و فضاسازی مناسب، کتابخانه شهید مطهری شهر کرمان فعالیت خود را از سر گرفت.

وی افزود: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان در راستای ارتقا عملکرد، خدمات‌دهی و تکریم کتابخوانان اقدام به انجام عملیات بازسازی و تعمیر کتابخانه عمومی شهید مطهری کرد. با هماهنگی‌های انجام‌شده با اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کرمان، اعضای این کتابخانه در مدت تعطیلی آن از خدمات سایر کتابخانه‌های شهر کرمان استفاده می‌کردند.  در این مدت عملیات عمرانی نظیر مقاوم‌سازی خاک و فونداسیون از طریق حفاری، سرامیک فضای داخلی، رنگ‌آمیزی سالن‌های مطالعه و مخزن، محوطه‌سازی، تعویض سیستم تجهیزات، بهبود سیستم روشنایی و سیستم برق‌رسانی بخش‌ها و تعمیر سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی انجام شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تصریح کرد: این کتابخانه با بیش از بیست هزار منبع در حوزه‌های مختلف دینی، روان شناسی، علمی، تاریخی، ادبی و... تنها کتابخانه ویژه بانوان شهر کرمان است که خدمات خود را به‌صورت دو نوبت ارائه می‌کند. وجود این کتابخانه با بخش‌های مختلفی ازجمله کودک و نوجوان، مرجع، کرمان‌شناسی، دفاع مقدس و... در کنار سایر کتابخانه‌های موجود در شهر کرمان، موجب ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: