کد خبر: 33458
تاریخ انتشار: شنبه, 12 اسفند 1396 - 11:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهدای کتاب و اسباب‌بازی توسط البرزی ها به کودکان زلزله‌زده کرمانشاهی

منبع : لیزنا
در آستانه نوروز ۹۷ اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز به‌منظور حمایت عاطفی از کودکان داغ‌دیده و زلزله‌زده کرمانشاه، اسباب‌بازی و کتاب به این مناطق ارسال کرد.
اهدای کتاب و اسباب‌بازی توسط البرزی ها به کودکان زلزله‌زده کرمانشاهی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز، سعید برزگری، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، اظهار داشت:  در آستانه نوروز و در راستای حمایت عاطفی از کودکان زلزله‌زده کرمانشاه، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در اقدامی بشردوستانه، اسباب‌بازی و کتاب کودک به این مناطق ارسال کرد.

وی با اشاره به سنت اصیل عیدی دادن در بین ایرانیان گفت: اهدای کتاب، اهدای دانایی است و با توجه به مصائب هم‌وطنان عزیزمان در مناطق زلزله‌زده، کوچک‌ترین کار، شاد کردن آنها با اهدای هدیه است.

برزگری در ادامه افزود: ارسال بسته‌های کتاب و اسباب‌بازی به کرمانشاه از برنامه‌های نهاد بوده که طی آن در فراخوانی سراسری  از مردم درخواست شد کمک‌های خود را در قالب کتاب و اسباب‌بازی به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور اهدا کنند. بر این اساس کتابخانه‌های سراسر استان البرز، هدایای مردمی را دریافت کردند و این هدایا پس از تجمیع، در آستانه سال نو به کرمانشاه ارسال شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: