کد خبر: 33660
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 اسفند 1396 - 09:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شرکت رئیس شورای اسلامی شهر اراک در کتابخانه گردی

منبع : لیزنا
نائب رئیس شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه کتاب غذای روح است گفت: طرح کتابخانه گردی عموم افراد و مسئولین را با کتاب آشتی می دهد و زمینه ساز آشنایی بیشتر با محیط کتابخانه ها می شود.
شرکت رئیس شورای اسلامی شهر اراک در کتابخانه گردی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، علی محصولی در بازدید از کتابخانه عمومی استاد دهگان اراک در روز کتابخانه گردی افزود: اجرای این طرح می تواند مشوق خوبی برای انس با کتاب باشد.

وی ادامه داد: برای تشویق افراد به مطالعه کتاب باید برای هر قشر و گروه سنی برنامه ریزی خاصی وجود داشته باشد که آنها را به فرهنگ کتابخوانی سوق دهد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اراک اظهار داشت: علم سرمایه تمام نشدنی است که می‌تواند از طریق کتاب در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار گیرد و باید به درستی از آن بهره برد.

محصولی بیان کرد: کتاب تاثیر بسیاری در زندگی فردی و اجتماعی افراد دارد و مانوس شدن با آن، می‌تواند کاهش جرم و جنایت را به دنبال داشته باشد.

وی اضافه کرد: مردم با مطالعه کتاب در واقع علم بیشتری پیدا می کنند، نسبت به مسائل عالم تر و عاقل تر می‌شوند و از حق و حقوق خود مطلع خواهند شد و این مهم پیشرفت جامعه را به دنبال دارد چراکه آنچه برای بشر مشکل ساز می شود جهل و نا آگاهی افراد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: