کد خبر: 33797
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 اسفند 1396 - 12:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی

منبع : لیزنا
کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در روزهای پایانی سال ۹۶ و به مناسبت ایام چهاردهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور برنامه های متنوع فرهنگی برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی اجرا کردند.
برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در روزهای پایانی سال ۹۶ و به مناسبت ایام «چهاردهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور» با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی میزبان جمعی از اعضای کتابخانه های عمومی و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی شدند.

از جمله فعالیت های صورت گرفته می توان به برگزاری «نشست های کتاب خوان» کتابخانه ای و مدرسه ای توسط کتابخانه های عمومی تربیت، علامه امینی و شهید مدنی در شهرستان تبریز؛ شهید فهمیده یامچی، سیدالشهداء یکانکهریز، حسین کسبه کشکسرای و حکیم مدرس زنوزی در شهرستان مرند؛ الزهراء، شهدای فرهنگی و حسین بن علی(ع) در شهرستان آذرشهر؛ حکیم نباتی و علی بن ابی طالب(ع) آبش احمد در شهرستان کلیبر؛ آیت الله شهیدی تیکمه داش و حکمت در شهرستان بستان آباد؛ کوثر بناب، ولایت هوراند، صبا روستای جانقور در شهرستان هریس، آیت الله میلانی اسکو و یادگار امام(ره) چاراویماق اشاره کرد.

همچنین برگزاری نشست های «قصه گویی» و «جمع خوانی کتاب»، آموزش کاردستی و برگزاری مسابقه نقاشی برای اعضای کتابخانه های عمومی فاطمه الزهرا(س)، حکیم نباتی و علی بن ابی طالب(ع) در شهرستان کلیبر؛ شهید فهمیده یامچی، قائم آل محمد(عج) روستای گلین قیه و حکیم مدرس زنوزی در شهرستان مرند؛ تربیت تبریز، کوثر بناب و آیت الله نجفی اهری از دیگر برنامه های اجرا شده در ایام پایانی سال بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: