کد خبر: 34035
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 30 فروردين 1397 - 14:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار فرماندار شهرستان شاهرود با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان

منبع : لیزنا
فرماندار شهرستان شاهرودگفت: برگزاری برنامه هایی با محوریت نشاط اجتماعی جهت جذب مخاطبان درکتابخانه‌های عمومی را ضروری دانست.
دیدار فرماندار شهرستان شاهرود با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی  سمنان، فرماندار شهرستان شاهرود در نشستی که با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، کارکنان اداره کتابخانه عمومی شهرستان شاهرود و جمعی از کتابداران این شهرستان برگزار شد با تاکید براینکه باید اطلاعات کتابداران در حوزه کاری به روز باشد بیان داشت: باید سطح آگاهی مردم در همه زمینه‌ها به ویژه کتاب و فرهنگ مطالعه افزایش یابد.

سید محمدرضا هاشمی با اشاره به فعالیت فضاهای مجازی افزود: کتاب هیچ جایگزینی برای خود ندارد.

وی با اشاره به این مطلب که همه اقشار باید در نهادینه کردن فرهنگ مطالعه کمک کنند گفت: دهیاری ها نقش بسزایی را در ترویج فرهنگ مطالعه در روستاها دارند.

فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینکه نشاط اجتماعی از سیاست های دولت تدبیر و امید است گفت: باید در کتابخانه‌های عمومی نشاط اجتماعی جهت جذب مخاطبان وجود داشته باشد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی خبر داد و گفت: فضامناسب کتابخانه و برنامه‌های متنوع  فرهنگی و هنری می تواند در جذب مخاطبان تاثیر گذار باشد.

نورعلی غلامحسین نیا سماکوش  ضمن بیان اینکه احداث کتابخانه‌های جدید ،فعال کردن انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در شهرستان‌ها و فراهم کردن بسترهای لازم برای جذب مخاطبان به کتابخانه‌ها از جمله برنامه‌های مهم اداره کل کتابخانه‌ها در سالجاری است  خواستار همکاری مسئولان در این زمینه شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: