کد خبر: 34554
تاریخ انتشار: شنبه, 29 ارديبهشت 1397 - 14:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مرکزی از کتابخانه‌های عمومی ساوه بازدید کرد

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی با حضور در شهرستان ساوه، از ۴ باب کتابخانه عمومی شهر ساوه بازدید کرد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مرکزی از کتابخانه‌های عمومی ساوه بازدید کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، حجت الاسلام عباس دانشی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با حضور در شهرستان ساوه، از ۴ باب کتابخانه عمومی شهر ساوه بازدید کرد.

حجت الاسلام دانشی در ابتدا از کتابخانه‌ عمومی شهید هاشمی نژاد و اداره شهرستان ساوه بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ قرار گرفت.

دانشی هدف از این بازدیدها را ملاقات با کتابداران و رسیدگی میدانی به مسایل و مشکلات کتابخانه‌ها برشمرد و اظهار داشت: با حضور  در کتابخانه‌های عمومی استان می‌توانیم در جهت رفع مشکلات و برنامه ریزی‌های مناسب، اقدام نماییم.

در ادامه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن گفتگو با کتابداران، به بررسی مشکلات کتابخانه‌های عمومی حضرت ولیعصر(عج)، سلمان ساوجی و علامه عسگری شهر ساوه پرداخت.

وی در جریان بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه عمومی سلمان ساوجی، بخش نابینایان را نیز مورد بازدید قرار داد و اقداماتی که در این کتابخانه برای نابینایان صورت گرفته است را موثر و مناسب ارزیابی نمود و بر توسعه آن تاکید کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: