کد خبر: 34598
تاریخ انتشار: دوشنبه, 31 ارديبهشت 1397 - 09:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست دورهمی کتاب خوانی ویژه دبیران در اردبیل برگزار شد

منبع : لیزنا
 نشست دورهمی کتاب خوانی ویژه دبیران با مشارکت آموزش‌وپرورش ناحیه دو اردبیل و کتابخانه‌های عمومی در دبیرستان دخترانه فرزانگان جهان علوم برگزار شد.
نشست دورهمی کتاب خوانی ویژه دبیران در اردبیل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل، با مشارکت آموزش‌وپرورش ناحیه دو اردبیل و کتابخانه‌های عمومی نشست دورهمی کتاب‌خوانی ویژه دبیران با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو اردبیل و جمعی از علاقه‌مندان در دبیرستان دخترانه فرزانگان جهان علوم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به نقش تمدن ساز کتاب در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: تمدن‌های اسلامی با الهام از تعالیم موجود در کتاب‌های دانشمندان اسلامی و همچنین قرآن و نهج‌البلاغه، سرآمد دوران بوده‌اند و در زمانی که سایر کشورها در قعر علمی به سر می‌بردند دانشمندان جوامع اسلامی در علوم مختلف پیشرفت‌های قابل‌توجهی از خود به یادگار گذاشتند.

وی به اقتباس کشورهای اروپایی از یافته علمی در حوزه‌های ریاضیات، پزشکی، نجوم، ادبیات و ... در دوران شکوفایی اسلامی اشاره کرد و افزود: نظریه‌های علمی دانشمندان آن دوره هم‌اکنون نیز موردتوجه مجامع علمی جهان است.

در ادامه این مراسم کتاب «بازی کودک در اسلام» توسط دبیران دبیرستان فرزانگان علوم موردبررسی و جمع خوانی قرار گرفت. این کتاب حاوی مطالبی ارزنده در خصوص تربیت کودک و همچنین نحوه بازی والدین با کودکان است و نقش اسباب‌بازی‌ها را در شکل‌گیری شخصیت فرزندان موردتوجه قرار می‌دهد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: