کد خبر: 34944
تاریخ انتشار: یکشنبه, 20 خرداد 1397 - 11:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

غرفه اداره کتابخانه‌های عمومی مشهد در نمایشگاه قران حائز رتبه برتر شد

منبع : لیزنا
در مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد مقدس غرفه کتابخانه‌های عمومی به عنوان غرفه برگزیده این نمایشگاه انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.
غرفه اداره کتابخانه‌های عمومی مشهد در نمایشگاه قران حائز رتبه برتر شد

 به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، در مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد مقدس غرفه اداره کتابخانه‌های عمومی مشهد مقدس به عنوان غرفه برگزیده این نمایشگاه انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه این نمایشگاه که در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با قدردانی از تلاش‌های شهرداری مشهد در برگزاری این نمایشگاه گفت: امسال به همت شهردار محترم، سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با برنامه‌های فرهنگی و قرآنی شهرداری گره خورد و در کانونی‌ترین نقطه مشهد یعنی میدان شهدا که جریان انقلاب را در خود جای داده است، برگزار شد.

«سید سعید سرابی» افزود: دراین دوره از نمایشگاه، شاهد محیط بانشاط معنوی بودیم که منجر به استقبال بسیاری از مردم شد. وی خاطرنشان کرد: جلسات کارشناسی و آسیب شناسی این نمایشگاه و نیز تشکیل کمیته‌های چهاردهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت، با پایان دوره سیزدهم شروع به کار خواهد کرد تا بتوان از همه ظرفیت‌ها بهره برد.

سرابی در ادامه گفت: به واسطه این که مشهد قطب قرآنی جهان اسلام است و این مهم رسالت ما را دو چندان می‌کند، ستاد دایمی نمایشگاه قرآن و عترت نیز از این دوره نمایشگاه فعال شد.

در این مراسم، از غرفه داران برتر سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه‌های عمومی استان و رئیس سازمان اجتماعی، فرهنگی شهرداری مشهد تقدیر شد که در این بخش از غرفه کتابخانه‌های عمومی به عنوان غرفه برتر تقدیر شد.

همچنین در مراسم اختتامیه از کتاب «آیات بی نشان» با حضور مسئولان فرهنگی استان و مشهد رونمایی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: