کد خبر: 34945
تاریخ انتشار: یکشنبه, 20 خرداد 1397 - 11:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«یک روز خوب با کتاب» در روستای چاهخو در استان خراسان جنوبی

منبع : لیزنا
طرح یک روز خوب با کتاب با هدف برخورداری جامعه روستایی از خدمات کتابخانه توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سربیشه در روستای چاهخو برگزار شد.
«یک روز خوب با کتاب» در روستای چاهخو در استان خراسان جنوبی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سربیشه با اعلام این خبر گفت: این طرح در روستای چاهخو در فاصله ۶۰ کیلومتری مرکز شهرستان به اجرا درآمد.

«میثم حسینی» از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این روستا به برگزاری مسابقه روخوانی از کتاب «باغ خرمالو» نوشته‌هادی حکیمیان و معرفی کتاب داستان‌هایی از زندگی امام رضا(ع) از سری کتاب‌های جشنواره رضوی اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی برای کودکان و جلسه قصه‌گویی برای کودکان توسط مادران حاضر در جلسه از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرایان در روستای چاهخو بود.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح که با همکاری و همراهی ثموری، مجری و بازیگر توانمند تئاتر شهرستان همراه بود، تعداد بیش از ۵۰ نفر از کودکان و نوجوانان روستای چاهخو با کتابخانه و خدمات کتابخانه آشنا شده و پس از پایان جلسه نیز خواستار عضویت در کتابخانه بودند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: