کد خبر: 34949
تاریخ انتشار: یکشنبه, 20 خرداد 1397 - 11:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست کتاب‌خوان در کتابخانه عمومی علامه طباطبایی تبریز در آذربایجان شرقی

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی علامه طباطبایی تبریز با برگزاری نشست کتاب‌خوان ویژه سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، پذیرای جمعی از اعضاء و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی شد.
برگزاری نشست کتاب‌خوان در کتابخانه عمومی علامه طباطبایی تبریز در آذربایجان شرقی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی، نشست «کتاب‌خوان» کتابخانه عمومی علامه طباطبایی تبریز با حضور جمعی از اعضای فعال این کتابخانه برگزار شد.

در این نشست، از مجموعه کتابهای امام خمینی(ره) کتاب‌های «امر به معروف و نهی از منکر» نوشته مهدی بخت آور، توسط رحیم نودرگاه؛ «تملق و چاپلوسی» نوشته ابوالفضل هدایتی، توسط‌هادی خیری؛ «هوای نفس» نوشته محمودرضا قاسمی، توسط علی اکبر علی حسین زاده؛ «آداب و معاشرت و اخلاق اجتماعی» نوشته محمد باقری، توسط امین حسین چی؛ «انتقاد و انتقاد پذیری» نوشته سیدحسن اسلامی، توسط نوید محسن دارایی؛ «زهد و پارسایی» نوشته محمد نقی خلجی، توسط نوید سمیعی معرفی و تجربه خواندن آنها با اعضای کتابخانه و مخاطبین به اشتراک گذاشته شد.

گفتنی است نشست کتاب‌خوان امام و انقلاب اسلامی با هدف آشنایی نسل جوان با اندیشه‌های ماندگار امام خمینی(ره) در کتابخانه علامه طباطبایی تبریز برگزار شد.

کتابدار
|
Iran
|
1397/03/20 - 15:37
0
0
سلام
مدیر کل محترم
لطفا در صدور احکام جدید کمی سرعت عمل بشتر به خرج دهید گرانی و فشار اقتصادی، کمرمون رو خم کرده ...
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: