کد خبر: 35062
تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 خرداد 1397 - 10:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری

منبع : لیزنا
دیدار مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری با محوریت برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی انجام شد.
دیدار مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ۲۳ خردادماه در نشستی با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اظهار داشت: هم‌زمانی برگزاری ۲ جشنواره تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی و کتابخوانی رضوی در استان را ارزشمند و بااهمیت می‌دانیم و تمام تلاش خود را برای برگزاری شایسته و مطلوب این جشنواره‌های فرهنگی به کار می‌گیریم. جشنواره کتابخوانی رضوی که برای سومین سال متوالی در استان برگزار می‌شود تاکنون علاقه‌مندان بسیاری را به خود جلب کرده و نقش بسزایی در افزایش سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ رضوی ایفا کرده است.

کارگران در ادامه بر ضرورت تعامل و همکاری دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی تأکید کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست اظهار داشت: امید است با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و هم‌خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به الگو و نتیجه مطلوبی برای برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های فرهنگی در استان برسیم.

فرهاد خلیل مقدم با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای تبیین جایگاه مطالعه و تبلیغ جشنواره کتابخوانی رضوی تصریح کرد: تجربه سال‌های گذشته در برگزاری جشنواره نشان داد که مردم و مسئولان به خاطر ارادت قلبی به امام مهربانی‌ها با تمام وجود در این جشنواره شرکت می‌کنند.

گفتنی است جشنواره کتابخوانی رضوی از مجموعه جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) فعالیت خود را از ششمین دوره برگزاری زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: