کد خبر: 35100
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 خرداد 1397 - 13:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد.
دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

به گزارش لیزنا بر اساس  اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، در راستای اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی، حجت الاسلام عباس دانشی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با محسن شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی دیدار و گفتگو کرد.

بررسی وضعیت فرهنگی استان مرکزی و اعلام آمادگی جهت همکاری گسترده و ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر از جمله مباحث مطرح‌شده در این دیدار بود.

بحث و تبادل‌نظر در خصوص اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و همکاری در خصوص برگزاری باشکوه هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی بخش دیگری از این نشست بود.

همچنین پس از این دیدار حجت الاسلام عباس دانشی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی به همراه علی اکبر احمدی و روح اله پورمسیبی معاونین اداره کل از کتابخانه عمومی آیت الله اراکی فرهنگسرای آیینه شهر اراک بازدید کرد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی ضمن گفتگو با کتابداران و رئیس شهرستان، در خصوص مسائل و مشکلات کتابخانه بحث و تبادل نظر کرد و با بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه، در جریان فعالیت های فرهنگی و اقدامات کتابخانه عمومی آیت الله اراکی قرار گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: