کد خبر: 35101
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 خرداد 1397 - 13:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جمع خوانی کتاب در کتابخانه عمومی آیت الله نجفی اهری در آذربایجان شرقی

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی آیت الله نجفی اهری با هدف معرفی منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برای اعضای کودک، نشست جمع خوانی برگزار کرد.
جمع خوانی کتاب در کتابخانه عمومی آیت الله نجفی اهری در آذربایجان شرقی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، نشست جمع خوانی از منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی ویژه اعضای کودک کتابخانه عمومی آیت الله نجفی اهری با هدف شرکت حداکثری اعضای این کتابخانه برگزار شد.

در برنامه هفتگی بخش کودک کتابخانه عمومی آیت الله نجفی اهری، به منظور آشنا کردن کودکان با کتاب های جشنواره رضوی، کتاب «مهمان خراسان» نوشته سعید بیابانکی توسط کتابدار کتابخانه معرفی و سپس توسط اعضای کودک جمع خوانی شد. و آموزش کاردستی جعبه ی هدیه پایان بخش این برنامه بود.

گفتنی است کتاب «مهمان خراسان» به عنوان مجموعه اشعار کودکانه از شاعران و تصویرگران برجسته کشوری چاپ و روانه بازار شده و شامل سروده‌های کودکانه پیرامون امام رضا(ع) است.

علاقمندان برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی و دریافت پرسشنامه و کتاب‌ها می توانند به کتابخانه‌های عمومی استان مراجعه کنند. همچنین پرسشنامه و فایل کتاب‌ها در وب سایت جشنواره کتابخوانی رضوی هم قابل دریافت است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: