کد خبر: 36139
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 11 مرداد 1397 - 12:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان با فرماندار شهرستان بروجرد

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان لرستان با هدف تسریع در روند ساخت پروژه های کتابخانه ای با فرماندار شهرستان بروجرد دیدار و گفتگو کرد.
دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان با فرماندار شهرستان بروجرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، مدیرکل کتابخانه های عمومی  استان لرستان با هدف تسریع در روند ساخت پروژه های کتابخانه ای  با فرماندار شهرستان بروجرد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در دفتر فرمانداری شهرستان بروجرد صورت گرفت، فرشته طهماسبی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ضمن تقدیر از عنایت ویژه فرماندار نسبت به وضعیت کتابخانه های عمومی، ابراز امیدواری کرد که با مساعدت و همکاری مدیران و مسئولین مربوطه شاهد رفع مسائل و مشکلات موجود در حوزه کتابخانه های عمومی باشیم.

طهماسبی، کمبود فضای کتابخانه ای را یکی از مسائل و مشکلات عمده پیش روی کتابخانه های عمومی استان برشمرد و اظهار داشت: در حال حاضر دو پروژه کتابخانه ای استاد آیتی و شهید باهنر با رشد فیزیکی بالای ۸۵ درصد در شهرستان بروجرد وجود دارد که تکمیل و بهره برداری آنها در گرو تخصیص اعتبار مربوطه است.

رضا آریایی، فرماندار شهرستان بروجرد نیز در این دیدار از دغدغه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در خصوص حل مسائل و مشکلات مربوط به حوزه کتاب و کتاب خوانی در شهرستان ها تشکر کرد و بر پی گیری رفع موانع و کاستی های موجود در کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد تاکید کرد.

آریایی، کمبود بودجه را دلیل عمده طولانی شدن روند ساخت پروژه های کتابخانه ای در شهرستان بروجرد دانست و اظهار داشت: تلاش می کنیم با انجام پیگیری های لازم و تامین اعتبار مربوطه حداقل یکی از دو پروژه کتابخانه ای این شهرستان در سال جاری تکمیل و به مرحله بهره برداری برسد.

پس از این دیدار، فرماندار شهرستان بروجرد به همراه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از پروژه های کتابخانه ای استاد آیتی و شهید باهنر شهرستان بروجرد بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ساخت این پروژه ها قرار گرفتند.

در پایان این بازدید، مقرر شد اعتباراتی که برای دو پروژه کتابخانه ای شهرستان بروجرد در نظر گرفته شده است به صورت متمرکز صرف تکمیل پروژه کتابخانه ای استاد آیتی این شهرستان شود تا این کتابخانه در سال جاری تکمیل و به مرحله بهره برداری برسد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: