کد خبر: 36571
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 01 شهریور 1397 - 13:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از کتابخانه علامه طباطبائی ابهر زنجان

منبع : لیزنا
نماینده مردم شهرستانهای ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی مشکلات و مسائل کتابخانه های عمومی از کتابخانه علامه طباطبائی ابهر بازدید کرد.
بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از کتابخانه علامه طباطبائی ابهر زنجان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی زنجان، محمد عزیزی، نماینده مردم شهرستانهای ابهر، خرمدره و سلطانیه به همراه علی عسگری، بخشدار مرکزی ابهر از بخش های مختلف کتابخانه علامه طباطبایی بازدید و با رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در خصوص مسایل و نیازهای کتابخانه های عمومی گفتگو کرد.

نماینده مجلس در این بازدید، ضمن دیدار و گفتگو با کتابداران و اعضای فعال کتابخانه، از خدمات کتابداران به عنوان قشر خدوم فرهنگی جامعه تقدیر کرد.

وی با تکریم جایگاه والای کتاب و کتابخوانی، بر نقش کتابداران در ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی در میان عموم مردم به ویژه کودکان و جوانان تاکید کرد.

عبدالحسین بختیاری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر نیز ضمن تشریح فعالیت ها و برنامه های فرهنگی اداره کتابخانه های عمومی ابهر، گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان ارائه داد.

بختیاری همچنین با اشاره به شروع عملیات اجرایی احداث پروژه کتابخانه مرکزی شهرستان، خواستار نوسازی ساختمان کتابخانه علامه طباطبایی شد.

در پایان این بازدید، نماینده مجلس متنی در دفتر یادبود کتابخانه ثبت کرد و با تکمیل فرم، کارت عضویت کتابخانه به وی اهدا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: