کد خبر: 36670
تاریخ انتشار: سه شنبه, 06 شهریور 1397 - 14:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تسریع در روند ساخت پروژه های کتابخانه ای در لرستان

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان با هدف تسریع در روند ساخت پروژه های کتابخانه ای، با علی هادی چگنی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان دیدار و گفتگو کرد.
تسریع در روند ساخت پروژه های کتابخانه ای در لرستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، فرشته طهماسبی؛ مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان با هدف تسریع در روند ساخت پروژه های کتابخانه ای، با علی هادی چگنی؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار طهماسبی، به کمبود اعتبارات برای تکمیل پروژه های کتابخانه ای در استان اشاره کرد و خواستار همکاری و مساعدت مسئولین استانی  جهت تخصیص اعتبار و تکمیل پروژه های در دست ساخت مربوط به کتابخانه های عمومی استان شد.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همچنین بر لزوم ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین مردم مناطق محروم روستایی تاکید کرد و مساعدت سازمان مدیریت و  برنامه ریزی استان را در خصوص راه اندازی کتابخانه های سیار در مناطق روستایی خواستار شد.

علی هادی چگنی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، نقش مطالعه و کتاب خوانی در تکامل جوامع  بشری را حائز اهمیت دانست و در زمینه تکمیل و تجهیز کتابخانه های در دست احداث استان، به ویژه کتابخانه هایی که در مراحل پایانی ساخت قرار دارند، قول مساعد داد.

وی همچنین از همکاری این سازمان با اداره کل کتابخانه های عمومی استان جهت راه اندازی کتابخانه های سیار در مناطق محروم روستایی خبر داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: