کد خبر: 37921
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 دی 1397 - 10:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی متنوع در کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی
ویژه برنامه‌های فرهنگی با حضور مردم و جمعی از مسئولان، در کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی برگزار شد.
اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی متنوع در کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی

به گزارش لیزنا، به همت کتابداران استان مرکزی، ویژه برنامه‌های فرهنگی متنوع با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان، در کتابخانه‌های عمومی این استان برگزار شد.

بازدید فرماندار شهرستان شازند از کتابخانه امیرالمومنین(ع) آستانه  

مصطفی عرب، فرماندار شهرستان شازند به همراه معاونان خود از کتابخانه عمومی امیرالمومنین(ع) شهر آستانه بازدید کرد و ضمن آشنایی با بخش های مختلف در جریان مسائل و مشکلات این کتابخانه قرار گرفت.

بازدید پاسداران شهر محلات از کتابخانه عمومی آیت الله مقدسی

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محلات و جمعی از پاسداران شهر محلات از کتابخانه عمومی آیت الله مقدسی بازدید کردند و با خدمات و امکانات کتابخانه های عمومی آشنا شدند.

 

قصه گویی برای کودکان در کتابخانه سلمان ساوجی شهر ساوه

در بازدید دانش آموزان مدرسه قرانی بشرا از کتابخانه سلمان ساوجی شهر ساوه، برنامه قصه گویی با نقاب های عروسکی انجام و در ادامه مجموعه کتاب های «کی بود، کی بود» برای دانش آموزان معرفی شد.

 

زهره طالب حقیقی، مسئول کتابخانه سلمان ساوجی گفت: شنیدن قصه همیشه جایگاه خود را در بین کودکان و حتی بزرگسالان داشته و دارد و قصه با کشاندن شخص در مسیر داستان، روح را تجلی می‌بخشد.

 

جمع‌خوانی کتاب «پیامبر(ص)» در کتابخانه ولایت فرمهین

با حضور دختران نوجوان شهر فرمهین، کتاب ۸ جلدی «پیامبر(ص)» نوشته نقی سلیمانی، توسط فاطمه هوشیدری، کتابدار کتابخانه ولایت معرفی و بخش هایی از آن با هدف آشنایی کودکان با زندگانی رسول گرامی اسلام(ص) به صورت گروهی قرائت شد.

 

جمع خوانی کتاب «ماهک وغول سرزمین پارچه ها» در شهر قورچی باشی

با حضور اعضای کودک کتابخانه عمومی شهدای شهر قورچی باشی، برنامه جمع خوانی کتاب «ماهک وغول سرزمین پارچه ها» نوشته اعظم سبحانیان برگزار شد.

 

مسابقه نقاشی با موضوع کتاب در کتابخانه شهدای نهرمیان

با حضور دختران دانش آموز روستای نهرمیان شهرستان شازند، مسابقه نقاشی با موضوع کتاب در کتابخانه عمومی شهدای نهرمیان برگزار شد.

 

جمع خوانی کتاب «سرزمین آرزوها» در کتابخانه امام خمینی(ره) گرکان

با حضور دانش آموزان نوجوان روستای گرکان شهرستان آشتیان، برنامه جمع خوانی کتاب «سرزمین آرزوها» نوشته ازمرتضی عبدالوهابی در کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

جمع خوانی کتاب در کتابخانه شهدای روستای نهرمیان

با حضور کودکان روستای نهرمیان شازند، برنامه جمع خوانی کتاب «قصه های امروز و هر روز» نوشته دکتر زیوس در کتابخانه عمومی شهدای نهرمیان برگزار شد.

 

کارگاه پیشگیری از ایدز  در کتابخانه ولایت فرمهین

کارگاه پیشگیری از ایدز با حضور جمعی از بانوان شهر فرمهین در کتابخانه عمومی ولایت برگزار شد. در این کارگاه عاطفه فرمهینی، کارشناس ارشد روانشناسی بالینی سرفصل های آشنایی با ویروسHIV، نحوه انتقال ویروس، آزمایش های تشخیصی و روش‌های پیشگیری از ابتلا را به شرکت کنندگان آموزش داد.

 

نمایشگاه آثار هنرمندان معلول در کتابخانه امیرالمومنین(ع) آستانه  

در حاشیه گردهایی معلولان شهرستان شازند، آثار جمعی از هنرمندان معلول این شهرستان در کتابخانه عمومی امیرالمومنین(ع) به نمایش درآمد.

 

جمع خوانی کتاب «با فرزندان نوجوان‌تان در ارتباط باشید» در کتابخانه امام خمینی(ره) گرکان

با حضور جمعی از دختران روستای گرکان آشتیان، جلسه جمع خوانی کتاب «با فرزندان نوجوان‌تان در ارتباط باشید» در کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) برگزار شد.

سارا گزبلندی، مسئول کتابخانه امام خمینی(ره) گفت: این کتاب به پیوند و ارتباط میان والدین و نوجوانان توجه دارد و به ارائه توصیه هایی مفید و عملی و مبتنی بر یافته های پژوهشی در زمینه نحوه درک و شیوه ارتقای کیفیت روابط والدین با فرزندان نوجوان می پردازد.

 

ساخت روزنامه دیواری در کتابخانه شهدای قورچی باشی

جمعی از کودکان و نوجوانان شهر قورچی باشی در کتابخانه عمومی شهدا گرد هم آمدند و با ذوق و سلیقه به تهیه روزنامه دیواری با عنوان «حال خوش خواندن» پرداختند.

مژگان یوسفی، مسئول کتابخانه شهدای قورچی باشی گفت: یکی از فعالیت های جنبی کتابخانه برای ترغیب دانش آموزان به مطالعه  ساخت روزنامه دیواری است. ساخت روزنامه دیواری علاوه بر اینکه دانش آموزان را به کار گروهی و تعاون  علاقمند می کند، موجب گسترش دانش و بینش آنها در مسائل مختلف می شود.

 

ساخت کاردستی با دور ریختنی ها در شهر فرمهین

به همت فاطمه هوشیدری، کتابدار کتابخانه ولایت شهر فرمهین، کارگاه ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی در مدرسه ابتدایی پسرانه شهدای کربلا برگزار شد.

 

مسابقه نقاشی با موضوع عفاف و حجاب در کتابخانه امام خمینی(ره) گرکان

با حضور اعضای کودک و نوجوان، مسابقه نقاشی با موضوع عفاف و حجاب در کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) روستای گرکان شهرستان آشتیان برگزار شد.

 

 

 

 

بازدید دانش آموزان روستا از کتابخانه شهدای نهرمیان

جمعی از دختران دانش آموز روستای نهرمیان از کتابخانه عمومی شهدای نهرمیان بازدید و ضمن آشنایی با بخش‌های مختلف کتابخانه، در برنامه قصه گویی شرکت کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: