کد خبر: 38181
تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 دی 1397 - 14:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اختصاص اعتبارات لازم برای مقاوم سازی کتابخانه های آسیب دیده در زلزله کرمانشاه

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه
معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با هدف تسریع روند ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه با هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.
اختصاص اعتبارات لازم برای مقاوم سازی کتابخانه های آسیب دیده در زلزله کرمانشاه

به گزارش لیزنا، معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با هدف تسریع روند ساخت پروژه های کتابخانه های استان به ویژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه ۱۱ دی ماه با حضور در دفتر هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه، با وی دیدار و گفتگو کرد.

 حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، در این دیدار از توجه ویژه استاندار نسبت به پیگیری مسائل و مشکلات کتابخانه های عمومی استان تقدیر کرد و خواستار تخصیص اعتبارات ویژه جهت تکمیل و بهره برداری از پروژه های کتابخانه ای در استان به ویژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه شد.

خونسار، در ادامه با اشاره به تخصیص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار جهت ساخت و مقاوم سازی ۷ کتابخانه عمومی آسیب دیده در زلزله، خاطرنشان کرد: پیگیری و تسریع در روند ساخت پروژه های کتابخانه ای و مقاوم سازی کتابخانه های عمومی مناطق زلزله زده از اولویت های اداره کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه است.

وی ابراز امیدواری کرد که با حمایت های استاندار و تکمیل این پروژه ها شاهد بهبود وضعیت کتاب و کتابخوانی در استان باشیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کرمانشاه در ادامه گزارشی از عملکرد کتابخانه های عمومی در سال ۹۶ و ۹۷ را ارائه کرد و گفت: با توجه به گزارش ارسالی از نهاد کتابخانه های عمومی کشور اداره کل کتابخانه های عمومی استان به عنوان انجمن برتر کشور شناخته شده است.

وی در پایان سخنانش به روند ساخت پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: انتظار می رود با مساعدت استاندار و در نظر گرفتن اعتبار ویژه برای این پروژه، در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح این کتابخانه به عنوان نمادی فرهنگی برای استان، باشیم.

هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه در این دیدار از فعالیت و عملکرد کتابخانه های عمومی استان ابراز خرسندی کرد و گفت: نقش کتاب و کتابخوانی در پیشرفت، توسعه و ارتقای فرهنگ جامعه بسیار مهم است.

وی بر لزوم پیگیری و رفع مسائل و مشکلات کتابخانه های عمومی استان تاکید کرد.

بازوند، همچنین در خصوص پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه گفت: به زودی از روند ساخت این پروژه مهم استانی به همراه مسئولان ذی‌ربط بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات آن را بررسی خواهیم کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: