کد خبر: 38337
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 دی 1397 - 10:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست حلقه مطالعاتی ویژه پرستاران در شهرستان ازنا در لرستان برگزار شد

 همزمان با فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، نشست حلقه مطالعاتی ویژه پرستاران به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ازنا برگزار شد.
نشست حلقه مطالعاتی ویژه پرستاران در شهرستان ازنا در لرستان برگزار شد

به گزارش لیزنا، همزمان با فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، نشست حلقه مطالعاتی ویژه پرستاران با حضور جمعی از پرستاران و کتابداران شهرستان ازنا در بیمارستان امام علی(ع) برگزار شد.

در این نشست، شرکت کنندگان به معرفی کتاب های تخصصی در زمینه پرستاری همچون «اصول پرستاری»، «پرستاری در خانه»، «پرستاری بیماری های کودکان»، «پرستاری بیماری های گوارشی» و «روان پرستاری در جامعه» پرداختند.

ساجده جان بزرگی با معرفی کتاب «پرستاری بهداشت روان» (جلد اول)، لیلا حیدری با معرفی کتاب «پرستاری جامعه نگر»، رضا عبدی پور با معرفی کتاب «روش های پرستاری بالینی»، بهمن کاکی زاده با معرفی کتاب «پرستاری بهداشت روان» (جلد دوم)، شهربانو عبدالوند با معرفی کتاب «درسنامه پرستاری داخلی» و حدیقه اکبری با معرفی کتاب «پرستاری در بیماری های گوارشی» شرکت کنندگان در این نشست بودند که تجربیات مطالعاتی خود را به اشتراک گذاشتند.

خبرنگار : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: