کد خبر: 38345
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 دی 1397 - 10:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار رییس اداره بهزیستی و رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بوئین و میاندشت در اصفهان

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌ های عمومی استان اصفهان
رییس اداره کتابخانه های عمومی بوئین و میاندشت با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
دیدار رییس اداره بهزیستی و رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بوئین و میاندشت در اصفهان

به گزارش لیزنا، در نیمه دوم دی ماه سال جاری، با حضور رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بوئین و میاندشت در اداره بهزیستی، جلسه ای با هدف بررسی خدمات و امکانات مورد نیاز جامعه هدف بهزیستی در کتابخانه های عمومی برگزار شد.

در ابتدای جلسه قاسم براتی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان اظهار داشت: نیاز امروز همه اقشار جامعه بدون توجه به محدودیت های ظاهری افراد، مطالعه و خواندن است که در این راستا کتابخانه های عمومی با خدمات رایگانی که به مددجویان بهزیستی ارائه می دهند، می توانند کمک موثری در پیشبرد اهداف حمایتی سازمان داشته باشند.

در ادامه غلامحسین زالی، رییس اداره کتابخانه های شهرستان بیان کرد: خدمات مناسب کتابخانه ها برای بهره مندی مددجویان و استفاده از امکانات علمی و فرهنگی موجود می تواند شرایط بهتری برای زندگی این قشر فراهم کند.

وی با اشاره به مناسب سازی کتابخانه های شهرستان برای تردد مددجویان و امکان عضویت رایگان آنها در کتابخانه، خواستار اطلاع رسانی مناسب در این خصوص از طریق بهزیستی شد.

لازم به ذکر است از جمله مهم ترین مباحث مطرح شده در این جلسه تلاش برای تهیه کتاب های صوتی ویژه نابینایان و ایجاد فضای دسترسی مناسب برای معلولان بود.  

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: