کد خبر: 39138
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 اسفند 1397 - 10:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رئیس آموزش و پرورش قشم استان هرمزگان در کتابخانه عمومی اندیشه خلیج فارس حضور یافت

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان
 همزمان با فرارسیدن پانزدهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و طی آیین کتابخانه گردی، رئیس آموزش و پرورش قشم در کتابخانه عمومی اندیشه خلیج فارس حضور یافت.
رئیس آموزش و پرورش قشم  استان هرمزگان در کتابخانه عمومی اندیشه خلیج فارس حضور یافت

به گزارش لیزنا، همزمان با فرارسیدن پانزدهمین سالگرد تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، بهرام پور اشرف، رئیس آموزش و پرورش قشم از کتابخانه عمومی اندیشه خلیج فارس بازدید کرد.

 رئیس آموزش و پرورش شهرستان قشم ضمن تقدیر از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در راستای اجرای طرح های خلاق فرهنگی، بیان کرد: آیین کتابخانه گردی باعث آشنایی مردم با کتاب و کتابخانه‌های عمومی خواهد شد و عملکرد خوب مجموعه کتابخانه‌های عمومی را انعکاس خواهد داد تا از مظلومیت کتاب کاسته شود و در جایگاه والایی قرار گیرد.

وی ادامه داد: مسئولان نقش کلیدی در ترویج کتابخوانی در جامعه دارند و باید ارتباط خوبی با مجموعه کتاب و کتابخانه‌ها برقرار کنند تا بتوانند در این راستا، گام های محکم و مؤثری بردارند.

پوراشرف افزود: کتاب میراثی ماندگار است، پدیده‌ای شکوهمند، با ارزش و رشدآفرین در پهنای زندگی است و اگر جامعه‌ای با کتاب انس گیرد مردم آن جامعه در برابر آسیب ها و حوادث بیمه خواهند شد.

رئیس آموزش و پرورش قشم ادامه داد: اگر افراد بخواهند به آرزوها و خواسته‌های خود برسند باید پیوندی ناگسستنی با کتاب برقرار کنند و از کتاب به عنوان بهترین یار در زندگی خود سود جویند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: