کد خبر: 24299
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 ارديبهشت 1395 - 21:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

عضویت در کتابخانه های عمومی هرمزگان

محسن زینلی تختی از عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان در ۲۹اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان خبر داد.
عضویت در کتابخانه های عمومی هرمزگان

به گزارش لیزنا، محسن زینلی تختی ، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان گفت: عضویت کلیه افراد 14 تا 29 سال درکتابخانه های عمومی استان همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) رایگان خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه جذب و جلب جوانان به کتابخانه های عمومی و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در میان این قشر افزود: جوانان سرمایه های کشور به شمار می آیند و مطالعه، سطح فکری و دانش جوامع را متحول می کند و کتاب، کتابخوانی و گسترش فرهنگ مطالعه مفید در بین جوانان باعث پیشرفت جامعه و سطح فکری افراد خواهد بود.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی با اشاره به استقبال عموم مردم از کتابخانه های عمومی بیان کرد: به دلیل اهمیت مطالعه مفید در جامعه و برای تشویق مردم شریف استان به کتابخوانی، به مناسبت روز جوان کتابخانه های عمومی سراسر استان هرمزگان، اقدام به عضوگیری رایگان در این روز خواهد کرد.

 

زینلی تختی ادامه داد: بیش از نیمی از اعضای کتابخانه های عمومی استان را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند و از خدمات مختلف کتابخانه های عمومی بهره مند می شوند.

 

گفتنی است، برای عضویت با مراجعه به سایت samanpl.ir  یا    atlas.iranpl.ir از نزدیک ترین کتابخانه به محل زندگی خود اطلاع یافته و عضو کتابخانه عمومی شوید.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: