کد خبر: 32020
تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 آذر 1396 - 14:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیریت کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری منتشر کرد

عناوین کتاب‌های مرتبط با حضرت محمد(ص) در کتابخانه‌های شهرداری تهران

منبع : لیزنا
همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) فهرستی از عناوین کتاب‌هایی با موضوع حضرت محمد(ص) در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منتشر شد.
عناوین کتاب‌های مرتبط با حضرت محمد(ص) در کتابخانه‌های شهرداری تهران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ يكي از مهم‌ترين روش‌های تربيتی، روش الگويي است، تأثير شخصيت الگو در شكل‌گيری رفتار و منش تربيت شونده به مراتب بيشتر از موارد ديگر است. اسلام نيز به اين روش اهميّت زيادی داده است. بی‌تردید یکی از دلایل مهم و تأثیرگذار گسترش فرهنگ، زندگی وجود نازنین نبی اکرم است.

از بهترین راه‌های دسترسی شهروندان به آشنایی با این موضوع، مطالعه کتاب‌های موجود در این زمینه است و استقبال جامعه مخاطب از این کتاب‌ها و تیراژ بی‌سابقه برخی از آثار تا بیش از یکصد بار تجدید چاپ نشان دهنده میزان علاقه‌مندی به این حوزه و ظرفیت‌های موجود در میان مخاطبان آن است.

مدیریت امور کتابخانه و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حمایت از آثار تولید شده در حوزه تربیتی با الگو اسلامی و منابع اهل بیت را به عنوان یکی از اصلی‌ترین رویکردهای این مدیریت در تهیه منابع کتابخانه‌ای می‌داند. از این‌رو فهرستی از آثار موجود در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با موضوع حضرت محمد (ص) منتشر می‌شود. با توجه به سیاست سازمان در یکپارچه سازی خدمات کتابخانه ها تمامی اعضا می‌توانند به این منابع  از طریق پورتال شبکه یکپارچه کتابخانه‌ای دسترسی پیدا کنند.

فهرست کتاب‌ها از اینجا قابل دسترسی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: