کد خبر: 36270
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 17 مرداد 1397 - 18:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از کتابخانه‌های عمومی اراک و کمیجان

منبع : لیزنا
حجت الاسلام دانشی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از کتابخانه های عمومی شهرستان‌های اراک و کمیجان بازدید کرد.
بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از کتابخانه‌های عمومی اراک و کمیجان

 به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، حجت الاسلام عباس دانشی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از ۷ باب کتابخانه عمومی شهرستان‌های اراک و کمیجان بازدید کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با حضور در کتابخانه عمومی امام حسین(ع) شهر اراک با اعظم نظام آبادی، مسئول این کتابخانه دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید که سعید صحتی، رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و کتابخوانی و علیرضا بهنام‌فرد، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اراک نیز حضور داشتند، در خصوص فرآیند رف خوانی، جشنواره کتابخوانی رضوی و مشکلات اصلی کتابخانه بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از کتابخانه‌ عمومی شهدای شهر داودآباد از توابع شهرستان اراک نیز بازدید کرد و ضمن گفتگو با محسن خسروی، کتابدار این کتابخانه، در جریان فعالیت‌های فرهنگی و اقدامات کتابخانه قرار گرفت.

وی همچنین از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر داودآباد بازدید کرد و با خدمات فرهنگی این مرکز آشنا شد.

در ادامه حجت الاسلام دانشی از کتابخانه عمومی کربلایی کاظم ساروقی شهر ساروق از توابع شهرستان اراک بازدید کرد و طی نشست صمیمی با محمدرضا گلشن زاده، کتابدار این کتابخانه، در جریان مسائل و مشکلات موجود قرار گرفت.

همچنین حجت الاسلام عباس دانشی در سفر به شهرستان کمیجان، در کتابخانه عمومی فخرالدین عراقی حضور یافت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات کتابخانه‌ عمومی این شهر قرار گرفت.

در ادامه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از کتابخانه‌ عمومی شادروان محمودی شهر میلاجرد، کتابخانه‌ عمومی شهدای روستای اسفندان و کتابخانه عمومی حضرت زینب(س) روستای خسروبیگ بازدید کرد و ضمن گفتگو با مسئولین کتابخانه‌ها، در خصوص رفع مشکلات و کتابخانه‌های عمومی تصمیماتی را اتخاذ کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: