کد خبر: 16142
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 مرداد 1393 - 11:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

طرح «آشنایی با آثار ادبی معروف جهان» اجرا می شود

      به منظور ارتقاء فرهنگ کتابخوانی و تشویق به مطالعه در ایام تابستان و جهت آشنایی با آثار معروف اهل قلم، طرح «آشنایی با آثار ادبی معروف جهان» درکتابخانه مجتمع امام خمینی(ره) وابسته به آستان قدس رضوي در شهر مشهد، اجرا می شود.
طرح «آشنایی با آثار ادبی معروف جهان» اجرا می شود

 

به گزارش لیزنا، رئیس بخش خواهران کتابخانه مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) آستان قدس رضوی، با اعلام این خبر گفت: در این طرح که بیشتر جنبه کاربردی دارد با در معرض مطالعه قرار دادن ده‌ها نسخه از داستانهای معروف جهان و تهیه خلاصه‌ای از کتابهای مورد نظر در کنار خود کتاب و ارائه توضیحات مختصری از جوایزی که برنده شده و یا علت شهرت آن، سعی در تشویق و آشنایی بیشتر مراجعان به کتابخوانی شده است.کتابهای معرفی شده قابلیت امانت توسط اعضاء را دارا مي باشد. خانم ملیحه موحد خاطرنشان کرد: کتابداران از ارائه توضیحات و معرفی کتب برگزیده‌ای که توانسته اند به نحوی  جوایزی را در جشنواره های گوناگون داخلی و خارجی کسب کنند غافل نبوده تا در صورت در خواست مراجعه کننده جهت دریافت این کتابها اقدام به معرفی و گسترش طرح ثامن و خدمات کتابخانه سیار نموده و به معرفی کتابخانه هایی که می توانند کتب مذکور را در اختیار وی قرار دهند می پردازند که این خود یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح می باشد.

 

وی افزود: کتب معرفی شده در این طرح برگرفته از ليست کتابهایی می باشند که توسط اعضاء، کتابداران، سایت‌های معتبر و روزنامه‌ها به عنوان پرخواننده‌ترین کتاب، پرفروش‌ترین کتاب، برگزیده شدن در جشنواره های کتاب و ... انتخاب و معرفی شده‌اند.

 

 گفتنی است که این طرح تا پایان مرداد ماه در کتابخانه مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) آستان قدس رضوي در شهر مشهد، خیابان خواجه ربیع اجرا می شود.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: