کد خبر: 16765
تاریخ انتشار: دوشنبه, 31 شهریور 1393 - 12:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

برگزاری جلسه معارفه دانشجویان جدید دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)

      مراسم معارفه دانشجویان جدید علم اطلاعات و دانش‎شناسی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) عصر روز شنبه (29 شهریور 1393)برگزار شد.
برگزاری جلسه معارفه دانشجویان جدید دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)

 

به گزارش لیزنا، مراسم معارفه دانشجویان جدید علم اطلاعات و دانش‎شناسی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) عصر روز شنبه (29 شهریور 1393) با حضور، مدیر گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه، دکتر زهرا جعفرزاده کرمانی و ریاست دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و حسن بهزادی عضو هیئت علمی علم اطلاعات و دانش‎شناسی برگزار شد.

 

این مراسم به همت انجمن علم اطلاعات و دانش‎شناسی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) برگزار شد، دبیر انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی عطیه باغستانی تجلی و اعضای انجمن خانم‌ها عطیه صمیمی، زهرا شجاعی، مریم عطار مقدم، فرزانه خزاعی، طاهره امیدوارمقدم، خدیجه برقی، سمیرا ولی‎روح و زهرا آصفی با طراحی برنامه‌هایی متنوع میزبان دانشجویان جدیدالورود بودند.

 

در ابتدای مراسم دکتر زهرا جعفرزاده کرمانی، مدیر گروه علم اطلاعات و دانش‎شناسی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)، ضمن تبریک به دانشجویان علم اطلاعات و دانش‎شناسی به معرفی حرفه و اساتید دانشگاه و جایگاه مؤثر و مهم رشته علم اطلاعات و دانش‎شناسی پرداختند.

 

ایشان در ادامه به ذکر برخی از فعالیت‌های گروه کتابداری دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)، پرداختند. همچنین درباره ارزش علم اطلاعات و دانش‎شناسی و همگامی این رشته با پیشرفت‌ها مطالب مفیدی را بیان داشتند.

 

وی همچنین دانشجویان را به انجام فعالیت‌های فوق‌برنامه در داخل و خارج دانشگاه تشویق و به ایشان توصیه کرد با شرکت در همایش‌ها، نشست‌های علمی، و نظیر آن از جمله برنامه‌های انجمن شرایط را برای رشد علمی و حرفه‌ای و منزلت اجتماعی خود فراهم نمایند.

 

در ادامه این مراسم عطیه باغستانی تجلی، دبیر انجمن علمی دانشگاه ضمن بیان فعالیت‌های انجمن علمی- دانشجویی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و ضمن تشکر از زحمات استاد مشاور انجمن، جناب آقای دکتر حسن بهزادی بیان داشت: که نشریه دانشورزان جوان، نشریه علمی تخصصی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) با باز نشر مجدد زمینه را برای فعالیت هرچه بیشتر دانشجویان کتابداری فراهم خواهد کرد. 

 

 

 

برچسب ها :
زهرا2
|
Iran
|
1393/08/17 - 01:46
0
0
دوستان خدا قوت
رجبی
|
Iran
|
1393/07/03 - 15:37
0
0
از دانشجویان فرهیخته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه بین المللی امام رضا چنین برنامه های معرفی رشته کاملا اتتظار میرود
آفرین
کتابدار
|
Iran
|
1393/06/31 - 17:47
0
2
بسیار عالی بود
منیره
|
Iran
|
1393/06/31 - 15:55
0
2
ممنون از زحمات شما
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: