کد خبر: 25115
تاریخ انتشار: شنبه, 13 شهریور 1395 - 11:43

داخلی

»

اخبار کتاب

مدیرعامل خانه کتاب درگذشت حمید یزدان‌پناه را تسلیت گفت

منبع : لیزنا
مجید غلامی جلیسه، مدیر عامل خانه کتاب، طی پیامی درگذشت حمید یزدان‌پناه، شاعر و مترجم را تسلیت گفت.
مدیرعامل خانه کتاب درگذشت حمید یزدان‌پناه را تسلیت گفت

  به گزارش لیزنا، در پیام تسلیت مدیر عامل خانه کتاب به مناسبت درگذشت حمید یزدان‌پناه آمده است: « خبر درگذشت زنده یاد حمید یزدان‌پناه، شاعر و مترجم مایه تاثر گردید.

یزدان پناه مترجمی فعال و پرکار بود و آثار بسیاری از نویسندگان برجسته جهان را به فارسی درآورد. اینجانب ضایعه درگذشت این شاعر و مترجم نامی و متعهد را به جامعه فرهنگ و ادب، دوستداران شعر و ادبیات و به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت گفته، برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم

یزدان‌پناه ترجمه آثار برخی نویسندگان سرشناس دنیا از جمله «میگل انخل استوریاس»، «جویس کارول اوتس» و «یوسا» را در کارنامه خود داشت. او همچنین آثاری چون «به خاتون خیابان شماره 66» را تالیف کرده است. از جمله آثار این شاعر و مترجم می‌توان از  «راهی به سوی بهشت»، «الیزابت کاستلو»، «یادداشت‌های سال بد»، «دیوانگی»، «جانورها»، «باد سهمگین» و «امینا» نام برد. حمید یزدان‌پناه، شاعر و مترجم (پنجشنبه 11 شهریور) درگذشت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: