کد خبر: 19312
تاریخ انتشار: سه شنبه, 11 فروردين 1394 - 10:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

ثبت فعالیت کتابداران مساجد

 فعالیت 3 هزار و 403 کتابدار در 5 هزار و 880 کتابخانه مسجد تا پایان سال 93 در سامانه اداره کتابخانه های مساجد کشور ثبت شد.
ثبت فعالیت کتابداران مساجد

 

 

به گزارش لیزنا، مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون های مساجد کشور از ثبت فعالیت 3 هزار و 403 کتابدار در 5 هزار و 880 کتابخانه مسجد تا پایان سال 93 در سامانه اداره کتابخانه های مساجد کشور خبر داد و در ادامه گفت: در کل تعداد پانزده میلیون نود و سه هزار و ۳۹۰ جلد کتاب در کتابخانه‌های فوق موجود است. همچنین تعداد ۱۸۵ کتابخانه درجه یک و ۲۵۴ کتابخانه درجه دو و ۶۲۲ کتابخانه درجه سه و هزار و 560 کتابخانه درجه چهار و 3 هزار و 255 کتابخانه درجه پنج از سراسر کشور در این سامانه به ثبت رسیده است.

 

 

وی بیان کرد:‌از آمار فوق تعداد 3 هزار و 758 کتابخانه شهری و 2 هزار و 111 کتابخانه روستایی است و ۶۹۸ هزار ۱۱۲ متربع مساحت را شامل می شود و نیز تعداد یک میلیون و ۱۵۰ هزار و چهارصد و هفتاد و دو عضو ثابت از خدمات کتابخانه های مساجد از خدمات کتابخانه های مساجد بهره مند شده اند.

 

 

وی همچنین گفت: تا این لحظه 5 هزار و 215 کتابخانه باز مساجد در این سامانه به ثبت رسیده است که از این تعداد 2 هزار و 770  کتابخانه شهری و 2 هزار و 445 کتابخانه روستایی است. در کل تعداد یک میلیون و 939 هزار و 835  جلد کتاب در کتابخانه‌های فوق موجود است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: