کد خبر: 24617
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 03 تیر 1395 - 18:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

دکتر نوروزی چاکلی دبیر شورای توسعه پژوهش و فناوری در علوم انسانی و هنر شد

منبع : لیزنا
دکتر عبدالرضا نوروزی چاکلی عضو هیات علمی دانشگاه شاهد به عنوان دبیر کمیته سیاستگذاری و برنامه ریزی کلان شورای توسعه پژوهش و فناوری در علوم انسانی و هنر منصوب شد.
دکتر نوروزی چاکلی دبیر شورای توسعه پژوهش و فناوری در علوم انسانی و هنر شد

 

به گزارش لیزنا، دکتر وحید احمدی، معاون پژوهش و فناوري وزير علوم و دبيركل شوراي عالي علوم، تحقيقات و فناوري طي حكمي دکتر عبدالرضا نوروزی چاکلی عضو هیات علمی دانشگاه شاهد را به عنوان دبیر کمیته سیاستگذاری و برنامه ریزی کلان شورای توسعه پژوهش و فناوری در علوم انسانی و هنر منصوب کرد.

 آیین ­نامه شورای توسعه پژوهش و فناوری درعلوم انسانی و هنر در تاریخ 14 تیرماه 1394 مورد تصویب قرار گرفته است.

ساختار این شورا متشکل از رئیس، نائب رئیس، دبیر و اعضای آن است. ریاست شورا را دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برعهده دارد و دکتر وحید احمدی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نائب رئیس این شورا است.

این شورا متشکل از سه کمیته  سیاستگذاری و برنامه ریزی کلان در علوم انسانی و هنر؛  کمیته کاربرد و توسعه فناوری در علوم انسانی و هنر؛ و کمیته امور حمایتی و پشتیبانی پژوهشی در علوم انسانی و هنر است.

دکتر نورزوی چاکلی به عنوان دبیر کمیته سیاستگذاری و برنامه ریزی کلان شورای توسعه پژوهش و فناوری در علوم انسانی و هنر منصوب شده است.

 

اهداف شورا نیز به شرح زیر تدوین شده است:


1. تدوین برنامه جامع پژوهش و فناوری کشور در حوزه علوم انسانی و هنر مبتنی بر سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری، اهداف و اولویت های پیش بینی شده در اسناد بالادست، و شورای عالی عتف با رویکرد تولید علم، بومی سازی و ارزش مداری، تقاضا محوری و روزآمدی برای توسعه و تعمیق پژوهش و فناوری در علوم انسانی وهنر؛
2. گسترش علوم انسانی و هنر مبتنی بر آموزه های اسلامی؛
3. آشنایی با دانش روز جهانی در علوم انسانی و هنر؛
4.نشر و اشاعه اندیشه های ایرانی و اسلامی در داخل و خارج.

برچسب ها :
سعید ملک محمدی
|
Iran
|
1395/04/05 - 11:18
0
0
من هم خدمت آقای دکتر نوروزی چاکلی تبریک گفته و آرزوی موفقیت و سربلندی ایشان را در این پست خطیر ومهم از خداوند منان خواستارم و افتخاری برای رشته علم اطلاعات و دانش شناسی
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: