کد خبر: 24785
تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 تیر 1395 - 18:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

با حضور رییس کمیته برنامه‌ریزی علم اطلاعات و دانش‌شناسی

هفتمین جلسه هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران برگزار شد

منبع : لیزنا
 هفتمین جلسه هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران با حضور رییس کمیته برنامه ریزی علم اطلاعات و دانش شناسی، بعد از ظهر روز 27 تیرماه 1395 برگزار شد.
هفتمین جلسه هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران برگزار شد

 به گزارش لیزنا،  هفتمین جلسه هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران با حضور دکتر عبدالحسین فرج پهلو، رییس کمیته برنامه ریزی علم اطلاعات و دانش شناسی، در دفتر انجمن واقع در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر روز 27 تیرماه برگزار گردید.

در این جلسه، پس از پیگیری مصوبات گذشته هیات مدیره و استماع گزارش نمایندگان انجمن که در مجمع مکتب شرکت کرده بودند، در زمینه ورود انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی در خصوص ارزیابی گروههای آموزشی بحث شد. بر این اساس، مقرر گردید از طرف انجمن، نامه ای خطاب به دکتر فرج پهلو، رئیس کمیته برنامه ریزی علم اطلاعات و دانش شناسی، ارسال و در این زمینه مباحث کارشناسی انجام شود.

همچنین در این جلسه بر این نکته که انجمن های علمی باید در خصوص ارزیابی وضعیت آموزشی دانشگاه‌ها دارای مرجعیت و مشارکت باشند بحث شد.

در ادامه در خصوص تعامل رشته علم اطلاعات و دانش شناسی با رشته­‌های مرتبط نظیر ارتباطات و نیز لزوم بازنگری در سرفصل‌ها و افزون بر حضور و مشارکت همیشگی اعضای هیات علمی، کمک از انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران و مشارکت بیشتر آن در بررسی کارشناسی سرفصل‌ها و منابع درسی مقاطع مختلف رشته، بحث و تبادل نظر شد.

جلسه هیات مدیره انجمن، در ساعت 19 به کار خود پایان داد.

کتابدار
|
Iran
|
1395/04/30 - 04:35
0
0
ای کاش تعداد راهکارهای اجرایی و مفید هم به اندازه تعداد جلسات بود.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: