کد خبر: 2978
تاریخ انتشار: جمعه, 26 شهریور 1389 - 10:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان مقاله برای کنفرانس بین المللی «کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد (EBLIP6)»

ششمین کنفرانس بین المللی «کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد (EBLIP6)» در دانشگاه سالفورد واقع در منچستر انگلستان، در 27-30 ژوئن 2011 (6 – 9 تیر 1390) برگزار خواهد شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، کمیته برنامه بین المللی، ششمین کنفرانس بین المللی «کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد (EBLIP6)» را  تحت عنوان « ارزش گذاری دانش و مهارت » در دانشگاه سالفورد واقع در منچستر انگلستان در 27-30 ژوئن 2011 (6 – 9 تیر 1390) برگزار خواهد کرد.

پس از برگزاری کنفرانس های قبلی کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد (EBLIP)، در شیفلد انگلستان، کانادا، استرالیا، امریکا و سوئد این کنفرانس بین المللی در ششمین زمان برگزاری خود مجددا" به انگلستان باز می گردد و در دانشگاه سالفورد در منچستر برگزار می شود. منچستر شهری تاریخی و از اولین شهرهای صنعتی جهان است که دستاوردهای تاریخی بسیاری نظیر اولین کتابخانه عمومی رایگان جهان را دارد.

هدف از برگزاری EBLIP6 ایجاد یک انجمن دسترس پذیر و عملی برای کتابداران و متخصصان اطلاع رسانی همه بخش ها است که مدارک مورد نیاز جهت بررسی عملکرد کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد را کشف کنند و در نهایت آن ها را اشاعه دهند و به اشتراک گذارند.

شایان ذکر است  که در میان اعضای کمیته برنامه بین المللی و داوران کنفرانس مذکور، نام دکتر یزدان منصوریان، عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت معلم تهران از ایران به چشم می خورد.

مقالات پژوهشی و مروری، گزارشات، مقالات تحلیلی و پوستر ها در موضوع های زیر پذیرفته خواهند شد:

عملکرد مبتنی بر شواهد: انعکاس

عملکرد انعکاسی و رابطه اش با «کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد» / بازتاب «کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد»/ بررسی و پذیرش مدل EBP برای نیازهای خاص «کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد»

عملکرد مبتنی بر شواهد: تأثیر و ارزش و اهمیت

روش های اثبات تأثیر و ارزش با یک مفهوم مبتنی بر شواهد/ استفاده از «کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد» به منظور اثبات ارزش یا تأثیر/ عملکرد «کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد» در زمان های عدم اطمینان مالی/ افزایش ارزش مطالعه موردی در پژوهش های کتابداری/ شاخص های حاصل: چه چیزی را باید قطعا" بسنجیم، چه چیزی را بهتر است بسنجیم، چه چیزی را می توانیم بسنجیم؟

عملکرد مبتنی بر شواهد: عملی بودن یا کاربردی بودن؟

عملی بودن استفاده از مدل «کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد» / آیا «کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد» در تنظیمات شما قابل کاربرد است؟ / روش های عملی برای «کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد» / روش های کاربردی برای «کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد» / پیاده سازی عملکرد مبتنی بر مدرک در نظام ها یا فرهنگ

عملکرد مبتنی بر شواهد: ابداع، آموزش و تحقیق

«کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد» در برنامه درسی علوم کتابداری و اطلاع رسانی/ وب 2.0 به عنوان یک وسیله برای فعال سازی «کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد» /   ارزیابی وب 2.0 با استفاده از مدل «کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد» / رابطه داخلی میان ابداع، عملکرد خوب و «کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد» / رابطه بین «کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد»  و پژوهش

آخرین مهلت ارسال چکیده ها در محورهای مذکور 3 سپتامبر 2010 (12 شهریور 1389) و اعلام مقالات پذیرفته شده 17 ژانویه 2011 (13 دی 1389) و آغاز ثبت نام جهت شرکت در EBLIP6 ، اول مارس 2011 (10 اسفند 1389) خواهد بود.

علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همایش مراجعه نمایید.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: