کد خبر: 32537
تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 دی 1396 - 08:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی «کتابخانه های تخصصی: مسائل، فرصت‌ها و رویکردها»

منبع : لیزنا
مهلت ارسال مقاله به همایش ملی «کتابخانه های تخصصی: مسائل، فرصت‌ها و رویکردها» تا ، 6 بهمن ماه تمدید شد.
تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی «کتابخانه های تخصصی: مسائل، فرصت‌ها و رویکردها»

به گزارش  لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان،  منصور کوهی رستمی دبیر اجرایی «همایش ملی «کتابخانه های تخصصی: مسائل، فرصتها و رویکردها» اعلام کرد: با توجه به استقبال و درخواست زیاد اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و کتابداران، مبنی بر تمدید مهلت ارسال مقالات، طبق تصمیم کمیته علمی و اجرایی همایش، مهلت ارسال مقالات تا روز جمعه، 6 بهمن ماه 1396 تمدید شده است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و به منظور اجرای هرچه بهتر همایش امکان تمدید مجدد مهلت ارسال مقالات به هیچ وجه مقدور نیست. لذا از علاقه مندان درخواست می شود تا تاریخ تعیین شده نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند. امید است با استقبال پژوهشگران و بویژه کتابداران کتابخانه های تخصصی شاهد همایشی علمی و اثرگذار در یکی از اصلی ترین حوزه های مغفول کتابخانه ها، یعنی کتابخانه های تخصصی باشیم و مسائل، فرصتها و رویکردهای این نوع کتابخانه ها را مورد بررسی علمی قرار دهیم.

 

کوهی رستمی در پایان از تمامی پژوهشگران و علاقه مندان درخواست کرد نسبت به تدوین و ارسال مقاله های خود بر اساس چارچوب‌های مربوطه از طریق وب سایت همایش اقدام نمایند. همچنین برای دریافت آخرین اخبار میتوانند علاوه بر وب سایت، به عضویت در شبکه های اجتماعی آن به آدرس http://telegram.me/khouzlisa  درآیند و یا با شماره ۰۹۳۶۳۲۵۰۴۳۲ یا ۰۶۱۳۳۳۶۵۷۱۶ تماس حاصل فرمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: