کد خبر: 38650
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 بهمن 1397 - 12:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

همایش

22 بهمن ماه در اهواز برگزار می شود

همایش راهکارهای ترویج خواندن در بین کودکان و نوجوانان

منبع : روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان
به همت انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان و انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران نخستین همایش رایگان کودکِ کتابخوانِ من با عنوان «راهکارهای ترویج خواندن در بین کودکان و نوجوانان» در اهواز برگزار خواهد شد.
همایش راهکارهای ترویج خواندن در بین کودکان و نوجوانان

به گزارش لیزنا، اولین همایش رایگان کودکِ کتابخوانِ من با عنوان «راهکارهای ترویج خواندن در بین کودکان و نوجوانان» برگزار خواهد شد. این همایش به همت انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان و با همکاری انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران برگزار می شود.

مدرس این همایش منصور کوهی رستمی، عضو هیأت علمی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز و مدیرکل کتابخانه های عمومی استانا خوزستان است.

از جمله مهمترین مطالبی که در این همایش ارائه خواهد شد عبارتند از: نقش و جایگاه کتاب و خواندن برای کودکان و نوجوانان، ویژگی های شخصیتی و روانشناختی گروه های سنی کودک و نوجوان، کتاب های مناسب هر گروه سنی و راهکارهای ترویج خواندن در بین کودکان و نوجوانان.

 زمان برگزاری همایش روز 22 بهمن 1397، ساعت 8 شب (به مدت 2 ساعت) و مکان برگزاری آن در نمایشگاه بین المللی کتاب اهواز، غرفه سرای اهل قلم می باشد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به صورت حضوری به غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان (سالن خلیج فارس) در نمایشگاه بین المللی کتاب اهواز، واقع در اهواز، کیانپارس، محل دائمی نمایشگاه‌ها مراجعه، و یا در شبکه های اجتماعی به شماره 09012046092 پیامک ارسال نماید.

گفتنی است که این همایش نخستین همایش از سلسله همایش های «کودک کتابخوان من» است که با تأکید بر گروه سنی تولد تا 3 سالگی برگزار می شود و همایش های بعدی بر اساس گروههای سنی مختلف از جمله 3 تا 6 سالگی، 7 تا 9 سالگی، 9 تا 11 سالگی و 12 سال به بالا برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: