کد خبر: 20056
تاریخ انتشار: شنبه, 02 خرداد 1394 - 12:03

داخلی

»

اخبار کتاب

این کتاب، مثل فرزند من است

 کتاب «دالان بهشت» با حضور نازی صفوی نویسنده کتاب، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان، نویسندگان، منتقدان  و جمع کثیری از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی نقد و بررسی شد.  
این کتاب، مثل فرزند من است

 

 به گزارش لیزنا، جلسه نقد و بررسی کتاب دالان بهشت با حضور نویسنده کتاب، نازی صفوی برگزار شد که ابتدا  عباس حسین زاده رئیس کتابخانه های عمومی اهواز گفت: در هرجامعه ای توسعه و گسترش فرهنگ به رشد مطالعه کتاب و کتابخوانی آن جامعه، ارتباط دارد.

 

آمار عضویت در کتابخانه های اهواز، نگران کننده است

 

حسین زاده در ادامه گفت: آمار عضویت و امانت در کتابخانه های اهواز بسیار نگران کننده است، چرا که سالن های کتابخانه ها به  قرائت خانه تبدیل شده است .

 

وی افزود: هدف نهاد کتابخانه های عمومی، ارائه خدمات و ترویج فرهنگ و مطالعه است. اما با وجودجمعیت اهواز، ما از شاخص اصلی بسیار فاصله داریم.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید لطف الله سپهر مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان، درجلسه نقد و بررسی کتاب دالان بهشت گفت: خوشبختانه با حمایت استاندار استان خوزستان عنوان پایتخت کتاب را به دست آورد و  امیدواریم که در فرهنگ مطالعه پیشتاز باشیم .

 

وی افزود: مجموعه نهاد کتابخانه های عمومی فعالیت های فرهنگی بسیاری انجام داده است ونقد کتاب دالان بهشت یکی از آن فعالیت هاست .

 

او در ادامه بیان کرد :کتابی که بیش از هزار و  300 بار به امانت رفته و پرمخاطب ترین رمان سال  93 بوده، بیانگرارتباط خوب آن با جوانان و خانواده هاست.

 

در شاخص عضویت، اول هستیم

 

حجت الاسلام و المسلمین سید لطف الله سپهر در ادامه گفت: ما درشاخص عضویت،  اول هستیم اما وضعیت ما در استان بد نیست و باید تلاش بیشتری کنیم تا در تمام شاخص ها اول باشیم.

 

درپایان جلسه، نویسنده کتاب دالان بهشت از حاضرین تشکر کرد و گفت: این کتاب، مثل فرزند من است و سعی می کنم که رمان های دیگر من هم این ارتباط را با علاقه مندان برقرار کند.

 

برچسب ها :
كتابدار
|
iran
|
1394/03/04 - 09:06
0
1
دالان بهشت زيباترين رماني بود كه خوندم توصيه ميكنم حتما بخونيد خيلي زيبا و دلنشين هست .
پاسخ ها
رمان
| Iran |
1394/03/05 - 14:28
رمان های همخونه، مجنون تر از فرهاد، دختر آفتاب، بامداد خمار، کوچه، کسی می آید، غزال، کتاب های خانم طیبه امیرجهادی، مهناز صیدی، مریم جعفری، تکین حمزه لو، مودب پور، زهرا اسدی، یاسمین، جزء بهترین کتاب ها و پرمخاطب ترین ها هستند، کتاب های نشر علی، شادان، آرینا، البرز، نسل نواندیش، شقایق، نشر علم، آموت، پگاه هم از معروف ترین ناشران کتاب های رمان هستند. ای کاش این کتاب ها به کتابخانه فرستاده می شد.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: