کد خبر: 22951
تاریخ انتشار: شنبه, 24 بهمن 1394 - 13:24

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری 35 دوره آموزش چاپ و نشر در 9 ماه گذشته

محمود رضا برازش، مدیر کل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری 35 دوره آموزش چاپ در سراسر کشور در 9 ماه گذشته خبر داد.
برگزاری 35 دوره آموزش چاپ و نشر در 9 ماه گذشته

 

به گزارش لیزنا، محمود رضا برازش اعلام کرد اداره چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف توسعه آموزش چاپ و حمایت از واحدهای چاپی و در راستای اهداف تبیین شده این دفتر، از خرداد ماه سال جاری تاکنون دوره های آموزشی - تخصصی چاپ و نشر را در سراسر کشور برگزار کرده است.

 

برازش با اشاره به زمان و محل برگزاری این دوره های آموزشی گفت: این دوره های آموزشی از خرداد ماه سال جاری آغاز شده اند و تا به امروز 11 استان کشور میزبان این دوره های آموزشی برگزار بوده اند. این دوره های آموزشی در استان های یزد، اردبیل، فارس، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، قزوین، خراسان رضوی، بوشهر، البرز، گلستان و خوزستان برگزار شده اند.

 

مدیر کل اداره چاپ و نشر درباره موضوعات این دوره های آموزشی نیز گفت: آماده سازی فایل برای چاپ، کاغذ در چاپ افست، مرکب در چاپ افست، لیتوگرافی و مدیریت رنگ از جمله عناوین این دوره های آموزشی بوده اند.

 

برازش بیان کرد: دوره های آموزشی تخصصی چاپ و نشر با حمایت دفتر چاپ و نشر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد استان ها و صنوف صنعت چاپ برگزار می شود. همچنین در پایان هر دوره گواهی معتبر آموزشی به شرکت کنندگان اعطا می گردد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: