کد خبر: 26255
تاریخ انتشار: شنبه, 20 آذر 1395 - 12:42

داخلی

»

اخبار کتاب

توسط پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

جلسه نقد و بررسی کتاب «مطالعات فرهنگی دانشگاهی در ایران» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
نقد و بررسی کتاب «مطالعات فرهنگی دانشگاهی در ایران» نوشته دکتر عباس کاظمی، عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی و محبوبه حاج حسینی، فردا یک‌شنبه، 21 آذر ماه برگزار می‌شود.
جلسه نقد و بررسی کتاب «مطالعات فرهنگی دانشگاهی در ایران» برگزار می‌شود

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در این جلسه دکتر نعمت الله فاضلی، دانشیار انسان شناسی و مطالعات فرهنگی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعت فرهنگی و دکتر محمد رضایی، مدیر گروه مطالعات فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ، این اثر را نقد خواهند کرد.

این جلسه فردا یک شنبه 21 آذر ماه از ساعت 15 تا 17 در سالن کنفرانس انجمن های علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران به نشانی بزرگراه جلال آل احمد، پل نصر (گیشا)،  دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، نیم طبقه اول برگزار خواهد شد.

نقد و بررسی این اثر منتشر شده در انتشارات پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی، پیش از این در این مجموعه علمی برگزار شده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: