کد خبر: 27364
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 21 بهمن 1395 - 15:00

داخلی

»

اخبار کتاب

رمان «بازی دوم» منتشر شد

منبع : لیزنا
جدیدترین اثر حسن احمدی در قالب طرح رمان نوجوان امروز و با نام «بازی دوم» از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
رمان «بازی دوم» منتشر شد

به ‌گزارش لیزنا، بر اساس اعلام اداره کل روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در ادامه‌ انتشار رمان‌های تالیفی برای مخاطبان نوجوان سراسر کشور به تازگی اثری به قلم حسن احمدی منتشر شده است.

این رمان درباره‌ احمدعلی، مادر بزرگ، پدربزرگ و خواهرزاده‌های اوست و اثری با مضمون دفاع مقدس محسوب می‌شود. داستان درباره‌ مفقودالاثر شدن «احمد علی» است اما مادربزرگ به هیچ وجه این ماجرا را قبول نمی‌کند.

در ادامه اتفاق‌هایی برای این خانواده رخ می‌دهد. در بخشی از این کتاب 340 صفحه‌ای می‌خوانیم: «کولاک بود. صدای باد در کومه‌ای که پدربزرگ درست کرده بود می‌پیچید. سعید و پدربزرگ مشغول محکم کردن اتاقک بودند. پدربزرگ نگران بود. به چوب‌ها و تخته‌ها که کمی آن‌سوتر بودند نگاه کرد. شک داشت جایی را که با عجله ساخته بود، در برابر آن برف و کولاک دوام بیاورد.»

این کتاب مناسب گروه سنی «د» (دوره اول متوسطه) منتشر شده و قیمت آن 15هزار تومان است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: