کد خبر: 29868
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 مرداد 1396 - 08:34

داخلی

»

اخبار کتاب

تخفیف 30 درصدی انتشارات خانه کتاب در طرح تابستانه کتاب

منبع : لیزنا
انتشارات موسسه خانه کتاب همزمان با  طرح «تابستانه کتاب» کتاب های خود را با  تخفیف 30  درصدی به مخاطبان عرضه می‌کند.
تخفیف 30 درصدی انتشارات خانه کتاب در طرح تابستانه کتاب

به گزارش  لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب،  موسسه خانه کتاب در طرح تابستانه از ۱۵ مردادماه تا ۳ شهریور برای مخاطبین خود  تخفیف 30 درصدی را  در نظر گرفته است.

از جمله تازه های نشر خانه کتاب می توان به کتاب های «یادگار ماندگار»، «فرهنگ گزیده كتابشناسی»، «كتاب كتاب ها؛ كتابنامه توصیفی كتاب»، «كتابشناسی توصیفی  پایان نامه های ادبیات كودكان و نوجوان»، «تاریخ شفاهی كتاب»، «اباختر»، «تاریخ چاپ و نشر كتاب فارسی از برآمدن تا انقلاب» و... اشاره کرد.

همچنین، انتشارات خانه كتاب اقدام به انتشار آثاری درباره مشاهیر و مفاخر حوزه نشر، فصلنامه‌های تخصصی نقد و كتابشناسی‌های ماه كرده است.

خریداران كتاب می‌توانند از پانزدهم مردادماه با همراه داشتن كارت ملی به مدت 20  روز در مراكز استان‌ها و تا 30 روز در شهرستان‌ها به كتابفروشی‌های عضو طرح  تابستانه کتاب مراجعه و از تخفیف 20 تا 25 درصدی خرید كتاب در این طرح تا سقف یكصد هزار تومان استفاده كنند.

 

علاقه‌مندان براي تهيه كتاب هاي انتشارات خانه كتاب مي‌توانند به آدرس خيابان انقلاب، بين خيابان فلسطين و خيابان شهيد برادران مظفر (صباي جنوبي)، پلاك ۱۰۸۰، طبقه اول  مراجعه كنند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: