کد خبر: 29870
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 مرداد 1396 - 09:00

داخلی

»

اخبار کتاب

صالحی در کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد

رونق حوزه فرهنگ در چارچوب اقتصاد مقاومتی اولویت وزارت ارشاد در دولت دوازدهم

منبع : لیزنا
وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم با تاکید بر این که بهبود و رونق حوزه فرهنگ در چارچوب اقتصاد مقاومتی از مهم ترین اولویت های این وزارتخانه است، گفت: اقتصاد، فرهنگ و هنر از اولویت های دیگر وزارت ارشاد در دولت دوازدهم خواهد بود.
رونق حوزه فرهنگ در چارچوب اقتصاد مقاومتی اولویت وزارت ارشاد در دولت دوازدهم

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز دوشنبه در نشست کمیسیون اجتماعی مجلس حضور پیدا کرد و به سوالات نمایندگان در خصوص مسائل مربوط به این وزارتخانه پاسخ داد.

سید عباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم با بیان اینکه مناسبات و تعاملات این وزارتخانه با کمیسیون اجتماعی گسترده است، گفت: نیاز است فرصت های بیشتری را برای گفت و گو فراهم و موضوعات اجتماعی و فرهنگی را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: به طور قطع ضرورت دارد منابع این حوزه در شکل زیرساختی و حمایتی آمایش درستی پیدا کند.

این وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم یادآور شد: در معاونت بودجه تعیین شده که ٦٥ درصد بودجه در استان ها و ٣٠ درصد هم در تهران هزینه شود اما نتایج آن به سایر استان ها می رسد.

صالحی با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید در ارتباط با مراکز فرهنگی ما را حمایت و بودجه مناسبی را اختصاص دهند، گفت: اقتصاد فرهنگ و هنر شاخص مهم برنامه های ما است و اشتغال در این زمینه کم هزینه است؛ در این رابطه به بهبود و رونق حوزه فرهنگ درچارچوب اقتصاد مقاومتی توجه داریم.

وی با بیان اینکه بسیاری از مسائل حوزه با کمیسیون اجتماعی مشترک است، تصریح کرد: با همکاری هم باید این مشکلات را رفع کنیم تا بتوان در بهبود وضعیت فرهنگ و هنر کشور گامی جدی برداشت.

 

وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم با بیان اینکه مجلس منبع مشروعیت عمل است، گفت: با مجلس همکاری بیشتری خواهیم داشت.

کتابدار
|
Iran
|
1396/05/25 - 14:17
0
0
جناب اقای وزیر
لطفا یکبار برای همیشه به وضعین معیشتی کارکنان وزارت ارشاد و سازمان ها و نهاد های تابعه(_ایرنا-نهاد کتابخانه-حج زیارت - اوقاف و ..)رسیدگی کنید تا سرو سامان بگیرند
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: