کد خبر: 30331
تاریخ انتشار: دوشنبه, 13 شهریور 1396 - 14:00

داخلی

»

اخبار کتاب

كتاب «انطباق 101» بررسی می شود

منبع : لیزنا
 معرفی و بررسی کتاب« انطباق 101؛ چگونه یک برنامۀ کارآمد و موثر انطباق و ارزش های اخلاقی را در سازمان خود اجرا کنیم؟» فردا سه شنبه (14 شهریور) در سرای اهل قلم برگزار می شود.
كتاب «انطباق 101» بررسی می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، كتاب« انطباق 101؛ چگونه یك برنامۀ  كارآمد و موثر  انطباق  و ارزش  های اخلاقی  را در سازمان خود اجرا كنیم؟» سه شنبه (14 شهریور) با حضور اصغر پورمتین، فریده تذهیبی، فردوس زارع قاجاری، علی اصغر علیزاده و علی مهر پور معرفی و بررسی می شود.

این كتاب توسط «انجمن ارزش های اخلاقی و تطبیق شركتی» منتشر گریده كه به چگونگی رعایت ارزش های اخلاقی و استاندادهای آن در  همه بنگاه های كوچك و بزرگ اقتصادی، سازمان ها، بانك ها و موسسه های مالی خواستار روابط سالم جهانی می پردازد.

این انجمن به عنوان مرجعی برای تامین مواد لازم متخصصان و صاحب نظران مباحث انطباق، اعضای كمیته ها و رابطان  انطباق، اعضای هیئت  مدیره ها، بازرسان و كارشناسان  واحد های نظارتی-حقوقی، مراكز قانون گذاری و مشاوره، مطالعه، اجرا و بومی سازی مقررات مزبور را ضروری می داند.

 

معرفی و بررسی كتاب« انطباق 101؛ چگونه یك برنامۀ  كارآمد و موثر  انطباق  و ارزش  های اخلاقی  را در سازمان خود اجرا كنیم؟» فردا  سه شنبه (14 شهریور) ساعت 17 در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفرجنوبی، كوچه خواجه نصیر، پلاك 2 برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: